Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych - sprawa 52/2009

Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie 97
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6840328 , fax. 022 8250803
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
    Al. Jerozolimskie 97 97
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6840328, fax. 022 8250803
    REGON: 01305805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sziwawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja podlega MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych - sprawa 52/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadań: ETAP I: Modernizacja kancelarii tajnej i stacji łączności kryptograficznej dla potrzeb JW. 3411 w Grójcu. ETAP II: Montaż elektronicznych systemów alarmowych w kancelariach tajnych dla potrzeb NPW i WPG w Warszawie ul. Nowowiejska 26B
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 30.000 zł (na etapie składania ofert)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (z późniejszymi zmianami) Prawo zamówień publicznych; 2. W okresie ostatnich 5 lat wykonali z należytą starannością minimum jedno zadanie o podobnym zakresie rzeczowym o wartości co najmniej 200.000 zł. każde; 3. Do realizacji zamówienia zapewnią kadrę kierowniczą posiadającą uprawnienie do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie oraz osobami przewidzianymi do wykonywania robót (wpisanymi na listę członków właściwej izby zawodowej); 4. Spełniają wymogi ustawy z dnia 22.01.1999 r. O ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 11 poz. 95) w zakresie uprawnienia do informacji o klauzuli POUFNE; 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł; 6. Posiadają koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego; 7. Posiadają zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia w zakresie informacji niejawnych osób przewidzianych do dostępu do informacji niejawnych; 8. instalator systemów alarmowych winien posiadać licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia oraz autoryzację w zakresie instalowania systemów w klasie SA4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymienionych w ogłoszeniu wykonawca powinien załączyć do wniosku następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 2) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyska przewidziane prawem odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków; 3) wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu pełnych lat kalendarzowych (2004-2008) zamówień o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 200.000 zł - z podaniem dat realizacji, wartości i zakresu robót - do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie (referencje); 4) wykaz kadry kierowniczej oraz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i - do wykazu (dla każdej osoby) należy załączyć następujące dokumenty: a) poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej POUFNE; b) uprawnienia budowlane w specjalnościach objętych zamówieniem; c) aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 5) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 500.000 zł wraz z dowodem opłacenia składki wynikającej z umowy ubezpieczenia; 6) Koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego; 7) Zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych osób przewidzianych do dostępu do informacji niejawnych; 8) Licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia oraz autoryzację w zakresie instalowania systemów w klasie SA4 (dla instalatora systemów alarmowych); 9) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sziwawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach