Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlano – instalacyjnych w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego „Centrum Edukacji i Rozwoju” w Opocznie przy ul. Piotrkowskiej 61 polegających na : A) przystosowaniu budynku w zakresie ochrony przeciwpożarowej B) budowie na poziomie parteru budynku łącznika komunikacyjnego

Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, Kwiatowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 414 900 , fax. 447 414 901
  • Data zamieszczenia: 2020-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego
    Kwiatowa 1A
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 447 414 900, fax. 447 414 901
    REGON: 59064843900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opocznopowiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlano – instalacyjnych w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego „Centrum Edukacji i Rozwoju” w Opocznie przy ul. Piotrkowskiej 61 polegających na : A) przystosowaniu budynku w zakresie ochrony przeciwpożarowej B) budowie na poziomie parteru budynku łącznika komunikacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano – instalacyjnych w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego „Centrum Edukacji i Rozwoju” w Opocznie przy ul. Piotrkowskiej 61 polegających na : A)przystosowaniu budynku w zakresie ochrony przeciwpożarowej B)budowie na poziomie parteru budynku łącznika komunikacyjnego. Realizacja robót budowlano-instalacyjnych w ramach planowanej przebudowy i rozbudowy budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego „Centrum Edukacji i Rozwoju” w Opocznie ma na celu dostosowanie budynku do prawidłowego funkcjonowania w zakresie obowiązujących warunków ochrony przeciwpożarowej jak również prawidłowej komunikacji wewnętrznej w budynku. 1.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: A) przystosowanie budynku w zakresie ochrony przeciwpożarowej: Głównym celem planowanych robót jest zapewnienie odpowiednich warunków ewakuacji użytkownikom budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego. Aby je zapewnić zaplanowano wydzielenie klatki schodowej oraz stref pożarowych i dróg komunikacyjnych w budynku przegrodami, drzwiami i oknami w odpowiedniej klasie pożarowej jak również zapewnienie oddymiania klatki schodowej. Wydzielenie klatki schodowej wewnątrz budynku będzie polegało na wykonaniu ścianek działowych na poszczególnych kondygnacjach wraz z zamontowaniem w nich drzwi w odpowiedniej klasie odporności ogniowej oraz zamontowaniu w ścianie zewnętrznej klatki schodowej okna oddymiającego. Ponadto budynek zostanie całkowicie oddzielony od budynku sali gimnastycznej ścianą oddzielenia p.poż. w klasie REI 120. Pozostałe roboty budowlane przewidziane do wykonania to, częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na stolarkę w odpowiedniej klasie odporności ogniowej, przestawienie balustrady na klatce schodowej w celu poszerzenia szerokości komunikacyjnej biegów schodowych, zabezpieczenie przepustów instalacyjnych w odpowiedniej klasie odporności ogniowej, wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej przeciwpożarowej, instalacji oddymiania i wyłącznika pożarowego oraz oświetlenia awaryjnego na wszystkich kondygnacjach budynku szkoły. B) budowę na poziomie parteru budynku łącznika komunikacyjnego Projektowana rozbudowa budynku szkoły o łącznik na poziomie parteru jest konieczna z powodu usprawnienia komunikacji między zasadniczym budynkiem szkoły i pomieszczeniami stołówki oraz zaplecza socjalnego. Projektowany łącznik będzie jednym pomieszczeniem, w którym usytuowano jeden stopień i podjazd dla osób niepełnosprawnych celem zredukowania różnicy poziomów w szkole i zapleczem socjalnym. Dodatkowo w miejscu prysznica zaprojektowano na parterze budynku szkoły łazienkę dla osób niepełnosprawnych oraz w sanitariacie nr 2 na parterze szkoły zlikwidowano jeden sedes i na jego miejscu zaprojektowano umywalkę, natomiast w miejsce umywalki zamontowano pisuar. W części zaplecza socjalnego zaprojektowano podręczny magazynek przy sali gimnastycznej oraz pomieszczenie szatni dla korzystających ze stołówki i zaplecza socjalnego. Dane gabarytowe łącznika : -pow. zabudowy - 15,90 m2 -pow. użytkowa - 14,20 m2 -kubatura - 72,20 m3 -szerokości elewacji frontowej łącznika - 3,50 m -wysokość do okapu łącznika - 4,25 m -wysokość do kalenicy łącznika - 4,76 m UWAGA: Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania zawarty jest w projektach budowlanych i wykonawczych oraz przedmiarach robót. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1.Projekt budowlany i wykonawczy przebudowy w celu przystosowania budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego w zakresie ochrony przeciwpożarowej na podstawie opracowanej ekspertyzy technicznej – załącznik nr 6A do SIWZ 2.2.Projekt budowlany i wykonawczy rozbudowy i częściowej przebudowy budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego „Centrum Edukacji i Rozwoju” o łącznik na poziomie parteru – załącznik nr 6B do SIWZ 2.3.Ogólna Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dotycząca wykonania zadania inwestycyjnego przebudowy i przystosowania budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno– Wychowawczego w Zakresie Ochrony Przeciwpożarowej na podstawie opracowanej ekspertyzy technicznej – załącznik nr 7A do SIWZ 2.4.Ogólna Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dotycząca wykonania zadania rozbudowy i częściowej przebudowy budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego „Centrum Edukacji i Rozwoju” o łącznik na poziomie parteru – załącznik nr 7B do SIWZ 2.5.Przedmiar robót przebudowy i przystosowania budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Zakresie Ochrony Przeciwpożarowej – załącznik nr 8A do SIWZ 2.6.Przedmiar robót rozbudowy i częściowej przebudowy budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego „Centrum Edukacji i Rozwoju” o łącznik na poziomie parteru – załącznik nr 8B do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10000,00 zł brutto. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 2.1 pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej Oddział w Paradyżu Filia w Opocznie Nr 94 8973 0003 0020 0376 2910 0021 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2019r. poz.310 z późn. zm.). 3. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpłynięcia na rachunek Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale, i musi obejmować cały okres związania ofertą. 5.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w nieprawidłowy sposób zostanie odrzucona przez Zamawiającego. 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wzywa go do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, ustawy Pzp oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1 ustawy Pzp , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 12.1. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, 12.2. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 12.3. zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz cenowy – wg załącznika nr 1 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach