Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlano-sanitarnych w budynku Collegium Pharmaceuticum polegających na wbudowaniu instalacji gazów technicznych oraz wentylacji mechanicznej wraz z robotami towarzyszącymi w pomieszczeniach nr 7, 233, 401, 412 Uniwersytetu Medycznego w Lublinie ( UM-ZP-262-56/16)

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20059 Lublin, Al. Racławickie
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 814 485 200 , fax. 814 485 201
  • Data zamieszczenia: 2016-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1
    20059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 814 485 200, fax. 814 485 201
    REGON: 28871600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlano-sanitarnych w budynku Collegium Pharmaceuticum polegających na wbudowaniu instalacji gazów technicznych oraz wentylacji mechanicznej wraz z robotami towarzyszącymi w pomieszczeniach nr 7, 233, 401, 412 Uniwersytetu Medycznego w Lublinie ( UM-ZP-262-56/16)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlano-sanitarnych w budynku Collegium Pharmaceuticum przy ul. Witolda Chodźki 4a w Lublinie. 2. Zakres robót obejmuje: 2.1. Wbudowanie instalacji gazów technicznych oraz wentylacji mechanicznej wraz z robotami towarzyszącymi w pomieszczeniach nr 7, 233, 401, 412 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio następujące dokumenty, będące załącznikami do niniejszej SIWZ: 1) Projekt Budowlany 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) 3) Przedmiary robót 4. Charakterystyka stanu istniejącego obiektu : Budynek Collegium Pharmaceuticum U.M. usytuowany jest przy ulicy Witolda Chodźki 4a, budynek o rzucie w kształcie litery „L”, z dwoma skrzydłami A i C połączonymi łącznikiem B oraz aula D usytuowana miedzy skrzydłami. segment A – sześciokondygnacyjny, usytuowany od strony ul. Chodźki, z pomieszczeniami dydaktycznymi i laboratoryjnymi oraz magazynowymi w kondygnacji przyziemia, segment C – pięciokondygnacyjny, usytuowany prostopadle do segmentu A wzdłuż wewnętrznej drogi dojazdowej, z pomieszczeniami dydaktycznymi i laboratoryjnymi, na niewielkim fragmencie przy segmencie B występuje podpiwniczenie z pomieszczeniami technicznymi i pomocniczymi, segment B – sześciokondygnacyjny (w tym podpiwniczenie), stanowiący łącznik komunikacyjny miedzy segmentami A i C,. segment D - aula na 212 miejsc, dwukondygnacyjna funkcjonalnie związana z budynkiem dydaktycznym, z szatnia ogólna w podpiwniczeniu. Każdy z czterech projektowanych segmentów A, B, C i D powiązanych funkcjonalnie, oddylatowany jest od pozostałych i stanowi konstrukcyjnie oddzielny obiekt. Dla budynku projektuje się układ konstrukcyjny poprzeczny z główną konstrukcją w postaci ram żelbetowych trójprzęsłowych, ze stropami i klatkami schodowymi żelbetowymi monolitycznymi, stropodachem wentylowanym z płyt korytkowych na ściankach a żurowych nad skrzydłami bocznymi i stropodachem pełnym nad łącznikiem. Ściany konstrukcyjne żelbetowe i murowane z cegły silikatowej, ściany działowe z bloczków gazobetonowych. Nad aulą dach o konstrukcji stalowej opartej na wiązarach kratowych. Ze względu na wysokość budynek klasyfikuje się w części A, B, C jako średniowysoki, w części D jako niski. Dane liczbowe: - powierzchnia zabudowy – 2 130,0 m2 - kubatura – 46 831,0 m3 - powierzchnia użytkowa – 9 314,0 m2 - powierzchnia wewnętrzna budynku – 10 317,4 m2 5. Zamawiający nie przewiduje wyłączenia budynku z eksploatacji na okres prowadzenia prac budowlanych. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania harmonogramu i uzgodnienia z Zamawiającym sposobu realizacji prac zapewniając jak najmniejszą uciążliwość dla pracowników budynku. 6. Przekazanie pomieszczeń wewnętrznych przeznaczonych do wykonania prac będzie wykonywane zgodnie z ustaleniem z Użytkownikiem Obiektu. 7. Z uwagi na fakt, że realizacja niniejszego zamówienia odbywać się będzie w czynnym obiekcie, poszczególne etapy robót winny być zakończone w terminach zgodnych z harmonogramem rzeczowo-finansowym. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy: - dbanie o czystość, - przestrzeganie przepisów BHP. 9. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został określony we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 10. W przypadku, gdy w dokumentacji występują nazwy własne (w szczególności normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznej, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła) materiałów, Zamawiający dopuszcza materiały równoważne o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych od wskazanych. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy mają na celu określenie klasy produktu i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 10.1 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 10.2 Zamawiający w przypadku zaoferowania materiałów, wyrobów równoważnych zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy próbek zaoferowanego materiału bądź wyrobu równoważnego, odpowiednich dokumentów opisujących parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające dane materiały, wyroby do użytkowania pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Wykonawca musi wykazać, że proponowane zmiany materiałowe są opłacalne dla Zamawiającego. 11. Dodatkowe informacje dla Wykonawców: 11.1 Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty dokonanie wizji lokalnej obiektów i jego otoczenia w celu zapoznania się ze stanem budynku, warunkami realizacji robót oraz ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi celem uwzględnienia ich w cenie oferty. 11.2 Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność. 11.3 Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. 11.4 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej. 11.5 Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy określony w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach. Podstawowym elementem na podstawie którego należy przedstawić koszt przebudowy jest projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, a przedmiary stanowią wyłącznie materiał pomocniczy i nie mogą być wyłączna podstawą do przygotowania oferty. Wszystkie nieujęte elementy winny być przez Wykonawcę uwzględnione i ujęte w osobnych pozycjach dla danej branży. Elementy robót nie ujęte w kosztorysie przedłożonym Zamawiającemu lub niewycenione, a wynikające z przepisów Prawa budowlanego, warunków technicznych, wiedzy technicznej, Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia – musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia i uwzględnić je w kosztorysie. 12. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ( w dowolnym wymiarze) wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegających na wykonywaniu prac na placu budowy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, np. prac fizycznych. 13. Przed przystąpieniem do realizacji umowy wynikającej z niniejszego przetargu, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 14. Obowiązek zatrudnia osób na umowę o pracę dotyczy wykonawcę, a także podwykonawców i dalszych podwykonawców: wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących czynności polegających na wykonywaniu prac na placu budowy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy np. prac fizycznych. Dane osób wykonujących te czynności zostaną przedłożone Zamawiającemu zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę na zasadach wskazanych we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach