MIASTO KOBYŁKA ogłasza przetarg
- Adres: 05-230 Kobyłka, ul. Wołomińska 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 760 7045
- Data zamieszczenia: 2022-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: MIASTO KOBYŁKA
ul. Wołomińska 1
05-230 Kobyłka, woj. mazowieckie
tel. 22 760 7045
REGON: 013269663 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://kobylka.pl/index.php
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlano – modernizacyjnych na terenie Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Dwujęzycznymi nr 1 im. Zofii Nałkowskiej w Kobyłce z podziałem na części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano – modernizacyjnych na terenie Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Dwujęzycznymi nr 1 im. Zofii Nałkowskiej w Kobyłce z podziałem na części w ramach projektu pn. „Dostępna Szkoła”. Przedmiot zamówienia został podzielony na części. Część I dotyczy dostępności otoczenia szkoły oraz sal dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: załącznik nr 6 i 6a do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano – modernizacyjnych na terenie Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Dwujęzycznymi nr 1 im. Zofii Nałkowskiej w Kobyłce z podziałem na części w ramach projektu pn. „Dostępna Szkoła”. Przedmiot zamówienia został podzielony na części. Część II dotyczy dostępności sal sportowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: załącznik nr 6b i 6c do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:Część I: 7 000, 00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych);Cześć II: 3 000, 00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).Szczegółowe informacje zostały określone w rozdziale XIV SWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolności technicznej lub zawodowej – dotyczy części I i II:o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali (zakończyli) co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 80 000 zł brutto każda,w przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane finansowe w innych walutach niż PLN, Wykonawca przeliczy wartości w nich wskazane wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu,b) dysponują co najmniej jedną osobą należącą do właściwej izby samorządu zawodowego posiadającą uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (osoba pełniąca funkcję kierownika budowy),których uprawnienia odpowiadają wymaganiom ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) lub ważnymodpowiadającym im kwalifikacjom, nadanym na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii europejskiej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1646 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-07
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont 13 pokoi wraz z łazienkami w budynku Dedal w Malborku ul. De Gaulle'a 5.
Dodano: 2024-07-05 - Remont budynku usług zdrowia na potrzeby ośrodka środowiskowej opieki psychologicznej i psychoterapeutycznej
Dodano: 2024-07-04 - „Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku ”
Dodano: 2024-06-28 - Remont pomieszczeń biurowych po pożarze.
Dodano: 2024-06-27 - PRACE REMONTOWE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. BATALIONU ZOŚKA PRZY UL. WRZOSOWEJ 42 W CELESTYNOWIE
Dodano: 2024-06-27 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Bagno 5 m 225, Królewska 43 m 45, Przemysłowa 38 m 5, Smolna 16 m 2
Dodano: 2024-06-24 - Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Gozdowo
Dodano: 2024-06-20 - Remont dachów w placówkach oświatowych w Gm. Brwinów
Dodano: 2024-06-18 - Remont budynku Przedszkola w Tarczynie
Dodano: 2024-06-13 - Wyk. prac remont., świad. usług pog. techn. w zakr. robót ogólnob. w zasobach admin. przez ZGN Praga-Płd. m. st. Wa-wy na terenie AN7 – roboty podobne nr 2 do umowy GN/PS/57/22/NZ z dn. 17.08.2022 r.
Dodano: 2024-06-13