Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANO – INSTALACYJNYCH OBEJMUJĄCYCH MODERNIZACJĘ I PRZYSTOSOWANIE DO WYMOGÓW NOWOCZESNEJ EKSPOZYCJI BUDYNKU ZABYTKOWEJ WILLI ROTHA

Studio Filmów Rysunkowych w Bielsku - Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Cieszyńska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 812 63 41 , fax. 33 815 18 06
  • Data zamieszczenia: 2018-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Studio Filmów Rysunkowych w Bielsku - Białej
    Cieszyńska 24
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 812 63 41, fax. 33 815 18 06
    REGON: 363661944
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sfr.com.pl/sfr
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANO – INSTALACYJNYCH OBEJMUJĄCYCH MODERNIZACJĘ I PRZYSTOSOWANIE DO WYMOGÓW NOWOCZESNEJ EKSPOZYCJI BUDYNKU ZABYTKOWEJ WILLI ROTHA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlano – instalacyjnych związanych z modernizacją i przystosowaniem do wymogów nowoczesnej ekspozycji budynku zabytkowej Willi Rotha. Prace będą realizowane na terenie należącym do Zamawiającego – Bielsko - Biała (43-300), ul. Cieszyńska 24. 2. Prace będą prowadzone w oparciu o prawomocną decyzję pozwolenia na budowę nr 687/2017 roku z dnia 14.07.2017 roku. Przedmiotowe zamówienie stanowi I etap większego zamierzenia inwestycyjnego związanego z rozbudową siedziby Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku – Białej i stworzeniu Interaktywnego Centrum Bajki i Animacji. Przedmiotowe zamówienie dotyczy tylko prac związanych z istniejącym budynkiem. 3. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w szczególności następujących robót: a) konstrukcyjno – architektonicznych: - wykonie izolacji przeciwwodnej zewnętrznych ścian fundamentowych, - kompleksowa renowacja elewacji zgodnie z programem prac konserwatorskich wraz z wymianą okien i drzwi zewnętrznych, z wyłączeniem drzwi i okien banku, - rozebranie istniejącej przybudówki i wykonanie nowego spocznika wejściowego wraz ze schodami i ścianą balustradową oraz zadaszeniem nad wejściem, - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej p-poż. (piwnica, parter, I piętro) z uwzględnieniem dostosowania szerokości i odporności pożarowej do wymagań ochrony pożarowej dla obiektu, - wyburzenie wtórnej, dwukondygnacyjnej przybudówki dostawionej do budynku od strony północnej, - wykonie izolacji przeciwwodnej zewnętrznych ścian fundamentowych, - demontaż drabiny, podestu technicznego oraz nieczynnych instalacji zewnętrznych zlokalizowanych na elewacjach budynku, - zamurowanie drzwi technicznych do pomieszczenia węzła cieplnego i odtworzenie elewacji w miejscu zamurowania, - usunięcie zewnętrznych drzwi technicznych i wstawienie w to miejsce okna stylizowanego, podwójnego z częścią wewnętrzną o odporności pożarowej zgodnej z warunkami ochrony pożarowej dla obiektu, odtworzenie elewacji w miejscu zamurowania otworu, - wymiana okna na poziomie parteru w szczytowej ścianie wschodniej na okno stylizowane podwójne z, częścią wewnętrzną o odporności pożarowej zgodnej z warunkami pożarowymi dla obiektu, - wykonanie spocznika wejściowego wraz ze schodami i ścianą balustradową oraz zadaszeniem nad wejściem, - zamurowanie drzwi technicznych prowadzących na zewnętrzny podest techniczny i odtworzenie elewacji w miejscu zamurowania, - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej z uwzględnieniem dostosowania szerokości do i odporności pożarowej do wymagań ochrony pożarowej dla obiektu, - wykonanie ścianek działowych i niezbędnych przeborowań w obrąbie rearanżowanych pomieszczeń technicznych w piwnicy oraz w obrębie pionów pomieszczeń z toaletami, - remont stopni klatki wchodowej wraz z renowacją balustrady przychodowej, - wymiana części posadzek wewnętrznych, - wymiana części tynków wewnętrznych, - wykonanie nowych okładzin wewnętrznych i malowania w pomieszczeniach, - kompleksowa renowacja elewacji. b) instalacyjnych sanitarnych: - wymiana grzejników i niezbędnego zakresu instalacji sanitarnych, - wymiana instalacji wodociągowej wody zimnej i ciepłej + instalacja hydrantowa, - wymiana instalacji kanalizacyjnej, - budowa instalacji wentylacji mechanicznej, - budowa instalacji klimatyzacji, c) instalacyjnych elektrycznych - wymiana opraw oświetleniowych wraz z niezbędnym zakresem instalacji elektrycznych i teletechnicznych, 4. Szczegółowe wymogi zostały opisane w: a) dokumentacji projektowej – projekcie budowlanym i wykonawczym, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiarze robót. Przy czym należy zaznaczyć, iż załączone przedmiary stanowią jedynie element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w nich ilości nie mają charakteru wiążącego, wymagany zakres robót został zdefiniowany w projektach. Zgodnie z warunkami wzoru umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacjami technicznymi. 5. Zamawiający rekomenduje dokonanie przez Wykonawców (na swój koszt, w terminach ustalonych z dyrektorem placówki) wizji lokalnej. 6. Prace będą prowadzone w nieczynnym obiekcie. Zamawiający zastrzega sobie prawo czasowego użytkowania pojedynczych pomieszczeń. 7. Kody CPV: 7.1. Główny: 45.00.00.00-0 7.2. Dodatkowe: 45.33.12.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.31.12.00-2, 45.31.11.00-1 8. Warunki finansowe rozliczeń zostały zapisane we wzorze umowy. 9. Zamawiający informuje, że ze względu na fakt iż zadanie będzie realizowane w latach 2018 – 2019, Zamawiający planuje sfinansowanie realizacji zamówienia według następujących zasad: a) W zatwierdzonym planie finansowym na 2018 rok dysponuje kwotą w wysokości brutto 2.685.000,00 zł i do tej wysokości Wykonawca otrzyma wynagrodzenie. b) W 2019 roku nastąpi zapłata pozostałej części wynagrodzenia, jakie będzie wynikało z oferty wybranego Wykonawcy, pomniejszonej o wartość wypłaconego w 2018 roku wynagrodzenia. 10. Zamawiający wymaga, aby w 2018 roku zostały zrealizowane minimum wszystkie prace wewnątrz budynku, tak aby umożliwić funkcjonowanie jednostki. W 2019 roku planowana jest realizacja prac związanych z elewacją budynku. 11. Zamawiający, mając na uwadze wymogi zapisane w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga w odniesieniu do stanowisk opisanych w załączniku nr 8 - złożenia oświadczenia (wg. wzoru zawartego w załączniku nr 8) o zatrudnianiu przez Wykonawcę i ew. podwykonawców osób na tych stanowiskach na podstawie umowy o pracę. 12. Zamawiający może, w zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy, w szczególności ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (t. jednolity Dz.U. 2016 poz. 922), dokonać kontroli rzetelności złożonego oświadczenia. W tym celu może żądać od Wykonawcy i podwykonawców informacji i dokumentów poświadczających fakt zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium jest wnoszone na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ, 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VII 7.1. - 7.4. niniejszej SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 3) wykaz określający zakres podwykonawstwa z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ – jeżeli ma zastosowanie, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 6.5.1) niniejszej SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ – jeżeli ma zastosowanie, 5) oświadczenie w sprawie zatrudnienia z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach