Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlano - montażowych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania inwestycyjnego: Przebudowa budynku nr 24 wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji akumulatorowni na budynek biurowy w kompleksie wojskowym w Grójcu

Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261846770 , fax. +48261846704
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
    Al. Jerozolimskie 97
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261846770, fax. +48261846704
    REGON: 01305805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlano - montażowych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania inwestycyjnego: Przebudowa budynku nr 24 wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji akumulatorowni na budynek biurowy w kompleksie wojskowym w Grójcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektowo – kosztorysową, opracowaną dla zadania dla zadania nr 01668: „Przebudowa budynku nr 24 wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji akumulatorowni na biurowy ”.Zakres prac do wykonania w ramach zadania 01668, obejmuje roboty branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechniczną. Realizacja robót – w oparciu o prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego. a) Zmiana sposobu użytkowania z funkcji akumulatorowni na budynek biurowy dla ok. 15 osób; b) Poprawa termoizolacji budynku; c) Dostosowanie do przepisów ppoż., bhp oraz obowiązujących norm; d) Remont i wymiana istniejących instalacji; e) Zdemontowanie agregatu; f) Rozbiórka istniejącej instalacji odgromowej, ścianek działowych, pokrycia dachowego, g) Rozbiórka istniejącej powłoki asfaltowej oraz krawężników; h) Demontaż i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; i) Wykonanie wszystkich prac/czynności towarzyszących koniecznych do prawidłowego zrealizowania umowy, a nie przewidzianych w projektach; j) Uzyskanie wszelkich decyzji, zawiadomień, pozwoleń, uzgodnień, oświadczeń, postanowień, certyfikatów niezbędnych do oddania obiektu do użytkowania; k) Opracowanie wykazu środków trwałych i dowodów urządzeń; l) Wykonawca w ramach złożonej oferty zapewni bezpłatny 12 miesięczny serwis gwarancyjny i konserwację zapewniających utrzymanie przedmiotu umowy w ciągłym ruchu, począwszy od dnia dokonania odbioru końcowego i przekazania do eksploatacji m) Rozruch technologiczny zainstalowanych instalacji i urządzeń; n) Zapewnienie kierownika budowy i kierowanie robotami budowlanymi o) Wykonanie wszelkich wymaganych pomiarów instalacji i analiz ( w szczególności przepływów wielkości elektrycznych itp. ) ; p) Przeprowadzenie niezbędnych prób sprawdzających prawidłowe funkcjonowanie instalacji, urządzeń, itp. Wraz z udokumentowaniem ich wyników; q) Wykonanie dokumencie powykonawczej; r) Opracowanie: instalacji wykonanych instalacji, instrukcji obsługi wszelkich elementów składowych instalacji, instrukcji techniczno-ruchowej, niezbędnych systemów instalacyjnych w formie tablic; s) Opracowanie dowodów urządzeń; t) Wykonanie powykonawczej inwentaryzacji schematycznej obiektów budowlanych sporządzanie oddzielnie dla każdego obiektu rzutów poziomych każdej kondygnacji, naziemnej i podziemnej z naniesieniem numerów pomieszczeń oraz zestawieniem powierzchni i kubatury. Inwentaryzacja powykonawcza powinna być sprawdzona na podstawie rzeczywistych pomiarów wykonanych po zakończeniu prac budowlanych w oparciu o obecnie obowiązującą Polską Normę i obejmować prawidłową powierzchnię: ogólną, użytkową, usługową i podatkową. Rzuty kondygnacji z właściwą numeracją pomieszczeń powinny byś sprawdzone i podpisane prze osobę posiadającą stosowne uprawnienia; u) W okresie gwarancyjnym Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania w ramach zaproponowanej ceny (przez okres 12 miesięcy) przeglądów kwartalnych oraz jednego przeglądu rocznego. Dopuszcza się połączenie przeglądu rocznego z kwartalnym. Przeglądy będą realizowane zgodnie z wymaganiami eksploatacyjno-technicznymi dla XIX grupy SpW-Systemy i urządzenia specjalistyczne do ochrony obiektów. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia napraw w ciągu 4 godzin od powiadomienia; v) Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 57 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda aby Wykonawca posiadał: a) Kancelarię tajną lub inną komórkę organizacyjną z dostępem do informacji o klauzuli ZASTRZEŻONE odpowiedzialną za właściwe rejestrowanie, przechowywanie, obieg i wydawanie materiałów niejawnych uprawnionym osobom, zorganizowaną i zabezpieczoną zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczenia informacji niejawnych (Dz.U. z 2012 r., poz. 683) lub Zarządzenia Nr 58/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 grudnia 2017 r. (Dz. U. MON z 2017 r., poz. 226) - dotyczy Wykonawcy, lidera-partnera konsorcjum, partnerów spółki cywilnej, innego podmiotu, podwykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i kryteriów selekcji Wykonawca w dniu składnia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu powinien złożyć nw. dokumenty: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Załącznik nr 1 do Ogłoszenia) 2) Oświadczenie o ochronie informacji niejawnych (Załącznik nr 5 do Ogłoszenia) - dotyczy Wykonawcy, lidera-partnera konsorcjum, partnerów spółki cywilnej, innego podmiotu, podwykonawcy 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów (Załącznik nr 7 do Ogłoszenia) 5) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 8 do Ogłoszenia) - dotyczy Wykonawcy, lidera-partnera konsorcjum, partnerów spółki cywilnej, innego podmiotu, podwykonawcy. Wykonawcy zaproszeni do składania ofert powinni załączyć wraz z ofertą nw. dokumenty: Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), Oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu (Załącznik nr 5 do SIWZ), Oświadczenie o wykonaniu wykazu urządzeń do serwisowania (Załącznik nr 4 do SIWZ), Uproszczone kosztorysy ofertowe, Wypełnioną tabelę elementów do fakturowania przejściowego (Załącznik nr 6 do SIWZ), Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Ponadto zaleca się załączenie do oferty - kserokopii potwierdzenia wpłaty wadium. (Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. – oryginał gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZI) 8) Oświadczenie Wykonawcy o zastosowanych materiałach i urządzeniach (Załącznik nr 9 do SIWZ) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a ustawy PZP przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 6 do Ogłoszenia) - dotyczy Wykonawcy, lidera-partnera konsorcjum, partnerów spółki cywilnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach