Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlano - montażowych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania inwestycyjnego: Przebudowa budynku nr 24 wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji akumulatorowni na biurowy w Grójcu

Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261846770 , fax. +48261846704
  • Data zamieszczenia: 2020-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
    Al. Jerozolimskie 97
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261846770, fax. +48261846704
    REGON: 01305805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlano - montażowych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania inwestycyjnego: Przebudowa budynku nr 24 wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji akumulatorowni na biurowy w Grójcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac do wykonania w ramach zadania 01668, obejmuje roboty branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej i teletechnicznej w istniejącym budynku nr 24 o funkcji akumulatorowni w celu dostosowania obiektu na cele biurowe dla pracy ok. 15 osób, w tym również kobiet. Obiekt należy doprowadzić do właściwych warunków termoizolacyjnych, przepisów ochrony przeciwpożarowej, bhp oraz bezpieczeństwa fizycznego i technicznego obiektu. Kubatura obiektu: 595 m3 ; Powierzchnia zabudowy: 170,5 m2 ; W budynku planuje się wykonać prace w zakresie: - robót rozbiórkowych; - robót w zakresie wnętrz; fundamenty, ściany, izolacji, stropodachu (osuszenie i odgrzybienie), stolarki drzwiowej i okiennej, wykonanie nowych ścian i docieplenie budynku, wykonanie nowej instalacji c.o., rozdzielni głównej i instalacji elektrycznej, instalacji wod. – kan., instalacji teletechnicznej, SSP,SKD oraz wymiana przyłącza wodnego, teletechnicznego i przyłączenia do agregat. Zakres prac nie przewiduje dostosowania obiektu dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis robót zawiera projekt budowlany. Realizacja robót – w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót oraz warunkami gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 47 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda aby Wykonawca posiadał: a) Kancelarię tajną lub inną komórkę organizacyjną z dostępem do informacji o klauzuli ZASTRZEŻONE odpowiedzialną za właściwe rejestrowanie, przechowywanie, obieg i wydawanie materiałów niejawnych uprawnionym osobom, zorganizowaną i zabezpieczoną zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczenia informacji niejawnych (Dz.U. z 2012 r., poz. 683) lub Zarządzenia Nr 58/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 grudnia 2017 r. (Dz. U. MON z 2017 r., poz. 226) – (dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie tj. wykonawcy, lidera-partnera konsorcjum, partnerów spółki cywilnej, innego podmiotu, podwykonawcy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oprócz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i kryteriów selekcji Wykonawca w dniu składnia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu powinien złożyć nw. dokumenty: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Załącznik nr 1 do Ogłoszenia) 2) Oświadczenie o ochronie informacji niejawnych (Załącznik nr 5 do Ogłoszenia) 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów (Załącznik nr 7 do Ogłoszenia) 5) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 8 do Ogłoszenia) 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a ustawy PZP przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 6 do Ogłoszenia). 3. Wykonawcy zaproszeni do składania ofert powinni załączyć wraz z ofertą nw. dokumenty: 1) Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) 2) Oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu (Załącznik nr 5 do SIWZ) 3) Oświadczenie o wykonaniu wykazu urządzeń do serwisowania (Załącznik nr 4 do SIWZ) 4) Uproszczone kosztorysy ofertowe 5) Wypełnioną tabelę elementów do fakturowania przejściowego (Załącznik nr 6 do SIWZ) 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 7) Ponadto zaleca się załączenie do oferty - kserokopii potwierdzenia wpłaty wadium. (Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. – oryginał gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZI) 8) Oświadczenie Wykonawcy o zastosowanych materiałach i urządzeniach (Załącznik nr 9 do SIWZ) – tylko w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach