Przetargi.pl
Wykonanie rewitalizacji wraz z odtworzeniem walorów historycznych i krajobrazowych zabytkowego kompleksu parkowego przy ul. Fałata w Bystrej.

Specjalistyczny Zespół Chorób Płuc i Gruźlicy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-360 Bystra, ul. J. Fałata 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4991800 , fax. 033 4991802
  • Data zamieszczenia: 2011-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Chorób Płuc i Gruźlicy
    ul. J. Fałata 2 2
    43-360 Bystra, woj. śląskie
    tel. 033 4991800, fax. 033 4991802
    REGON: 00064092300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie rewitalizacji wraz z odtworzeniem walorów historycznych i krajobrazowych zabytkowego kompleksu parkowego przy ul. Fałata w Bystrej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: 1)wykonanie modernizacji budynku gospodarczego wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu oraz przebudową ogrodzenia, w zakresie wynikającym z projektu budowlanego wielobranżowego wraz z projektem zagospodarowania terenu (stanowiącym załącznik nr 4 do siwz) oraz na warunkach określonych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiących załącznik nr 5 do siwz) a także projekcie wzorze umowy (stanowiącym załącznik nr 2 do siwz) - etap I, 2)opracowanie dokumentacji projektowo - technicznej oraz wykonanie prac związanych z zagospodarowaniem kompleksu parkowego wraz z budową parkingu oraz przebudową odcinka drogi wewnętrznej w ramach projektu pt. Rewitalizacja wraz z odtworzeniem walorów historycznych i krajobrazowych zabytkowego kompleksu parkowego przy ul. Fałata w Bystrej, w zakresie wynikającym z Programu funkcjonalno-użytkowego wraz z koncepcją zagospodarowania terenu (stanowiącego załącznik nr 6 do siwz) oraz na warunkach określonych w projekcie umowy (stanowiącym załącznik nr 2 do siwz) - etap II. 2.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów zamówienia w nw. terminach: - w ramach etapu I: 1)przebudowa budynku gospodarczego wraz z zagospodarowaniem terenu 10.2011 - 29.06.2012, 2)modernizacja zabytkowego ogrodzenia od strony ul. Fałata, wg historycznego wzoru 04.2012 - 28.09.2012, - w ramach etapu II: 3)wykonanie dokumentacji projektowo-technicznej 10.2011 -15.12.2011, 4)nadzór autorski projektowy 04.2012 - 28.09.2011, 5)budowa parkingu z przebudową odcinka drogi wewnętrznej 04.2012 - 28.09.2012, 6)montaż oświetlenia i systemu monitoringu 04.2012 - 28.09.2012, 7)przebudowa alejek, ścieżek oraz obiektów małej architektury 04.2012 - 28.09.2012, 8)zagospodarowanie terenów zielonych parku 04.2012 - 28.09.2012, 9)instalacja wyposażenia (tablice informacyjne, ławki, kosze na śmieci, urządzenia placu zabaw 07.2012 - 28.09.2012. 3.Szczegółowy zakres zamówienia dla etapu I wynika z projektu budowlanego wielobranżowego, w tym projektu zagospodarowania terenu. 4.Szczegółowy zakres zamówienia dla części projektowej etapu II, tj. elementu wykonanie dokumentacji projektowo-technicznej obejmuje: 1)Aktualizację mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych z uzgodnieniami branżowymi wraz z wykonaniem przekrojów siatki geodezyjnej min. 10 x 10m. 2)Inwentaryzację zieleni istniejącej wraz z dokumentacją fotograficzną - dla założenia parkowego objętego zakresem inwestycji - w formie operatu geodezyjnego obejmującego pikietowanie drzew oraz zwymiarowanie i opisanie drzewostanu. 3)Koncepcję architektoniczno-urbanistyczną zagospodarowania terenu oraz prac konserwatorskich, z uwzględnieniem w szczególności układu komunikacyjnego (droga wewnętrzna, parking, alejki spacerowe, ścieżki, place), urządzenia terenów zielonych, usytuowania elementów małej architektury z wkomponowaniem elementów historycznych: altany, stawu, fontanny, a także ławek, koszy na śmieci, urządzeń na placu zabaw, tablic informacyjnych dla oznaczenia unikatowych okazów drzew oraz zabytków architektury. 4)Program prac konserwatorskich dla terenu objętego zakresem inwestycji, ze szczególnym uwzględnieniem renowacji obiektów wpisanych do gminnej ewidencji zabytków: założenia parkowego z alejkami, zielenią, kapliczką, stawem, ogrodzeniem. 5)Projekt budowlano - wykonawczy: a)Projekt zagospodarowania terenu zawierający: projekt układu komunikacyjnego (droga wewnętrzna, parkingi, alejki spacerowe, ścieżki, place), projekt urządzenia terenów zielonych, projekt usytuowania elementów małej architektury z wkomponowaniem elementów historycznych: altany, stawu, fontanny, a także ławek, koszy na śmieci, urządzeń na placu zabaw, tablic informacyjnych dla oznaczenia unikatowych okazów drzew oraz zabytków architektury. b)Projekt budowy parkingu oraz przebudowy odcinka drogi wewnętrznej wraz z projektem odwodnienia oraz oświetlenia a także instalacji zasilania szlabanu. c)Projekt budowy/przebudowy/remontu ścieżek, alejek parkowych, placów oraz schodów terenowych. d)Projekt urządzenia terenów zielonych: nasadzeń drzew, krzewów i rabat kwiatowych, wraz z opisem prac związanych z rekultywacją i uporządkowaniem terenów zielonych oraz prac pielęgnacyjnych zieleni istniejącej a także kompletnym wnioskiem do właściwego organu o niezbędną wycinkę drzew. e)Projekt odwodnienia terenu (z uwzględnieniem koniecznej przebudowy instalacji kanalizacji deszczowej i sanitarnej) - dla terenu objętego projektem zagospodarowania. f)Projekt instalacji wodociągowej dla zasilania istniejącego stawu oraz projektowanej fontanny na terenie opracowania. g)Projekt instalacji elektrycznej: oświetlenia terenu objętego projektem zagospodarowania, iluminacji obiektów, zasilania pomp z filtrami wody dla stawu i fontanny. h)Projekt instalacji monitoringu wizyjnego wraz ze stacją monitoringową - dla terenu objętego projektem zagospodarowania. i)Inne projekty, jeżeli konieczność ich wykonania będzie wynikała z uzgodnionej z inwestorem Koncepcji prac konserwatorskich oraz zagospodarowania terenu. 6)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich opracowań projektowych, w tym planowanych prac konserwatorskich. 7)Przedmiary robót dla wszystkich projektowanych robót budowlanych, w tym planowanych prac konserwatorskich. 8)Kosztorysy dla wszystkich projektowanych robót budowlanych, w tym planowanych prac konserwatorskich. 9)Wykaz sporządzonych i przekazywanych inwestorowi opracowań wraz z pisemnym oświadczeniem o kompletności i wykonaniu dokumentacji techniczno-projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5.Szczegółowy zakres zamówienia dla realizowanego w ramach etapu II elementu: nadzór autorski, obejmuje wykonywanie nadzoru autorskiego w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane sprawowany przez projektantów - autorów dokumentacji projektowej, w trakcie trwania realizacji inwestycji, aż do odbiorów końcowych i uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (jeżeli będzie wydawana). 6.Szczegółowy zakres zamówienia dla części wykonawczej etapu II, tj. pozostałych elementów zamówienia obejmuje wykonanie kompletnego zakresu wynikającego z opracowanej przez wykonawcę i zatwierdzonej przez zamawiającego dokumentacji projektowo-technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 60.000,00 złotych (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3.Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert na okres związania ofertą. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Węgierskiej Górce nr 42 8131 0005 0013 6943 2000 0050, tytułem: wadium - 30/EZP/380/EAE/11/2011. 5.Wadium w formie pieniężnej zostanie uznane za wniesione, jeżeli środki pieniężne faktycznie znajdą się na rachunku bankowym Zamawiającego w wymaganym terminie. Potwierdzenie zrealizowania przelewu należy dołączyć do oferty. 6.Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach należy złożyć w oryginale w odrębnej kopercie, zabezpieczonej i opisanej analogicznie jak oferta, łącznie z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbystra.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach