Przetargi.pl
„Wykonanie remontu wraz z modernizacją pomieszczeń w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Jeleniej Górze przy ul. Kruszwickiej 3”

Miasto Jelenia Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7546101, 75 46 201 , fax. 075 7546159, 7546204
  • Data zamieszczenia: 2020-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jelenia Góra
    Pl. Ratuszowy 58
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7546101, 75 46 201, fax. 075 7546159, 7546204
    REGON: 23082152300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie remontu wraz z modernizacją pomieszczeń w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Jeleniej Górze przy ul. Kruszwickiej 3”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na remonciei modernizacji pomieszczeń w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Jeleniej Górze przy ul. Kruszwickiej 3”, na terenie działki nr 79 AM-1, obręb Jelenia Góra 4, Miasto Jelenia Góra. Parametry budynku:---Ilość kondygnacji : 5--- Kubatura budynku: 14 609,00 m3--- Powierzchnia całkowita: 3 254,90 m2 Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie prac na różnych kondygnacjach i w różnych pomieszczeniach wg poniższego wykazu:---1) Sala nr 02 (przyziemie):---a) Remont instalacji elektrycznej (doprowadzenie instalacji 3-fazowej) – pod piec konwekcyjny;---b) Doprowadzenie instalacji wodociągowej do pieca konwekcyjnego;---c) Montaż dodatkowej umywalki z szafką;---d) Wykonanie glazury na ścianach przy umywalkach („fartuchy technologiczne”).---2) Stołówka - Jadalnia (przyziemie):---a) Wymiana starych drzwi (naprzeciw obieraka) – wymiana skrzydła drzwiowego (w połowie oszklonego);---b) Wymiana instalacji elektrycznej;---c) Doprowadzenie instalacji elektrycznej 3-fazowej i wody do pieca konwekcyjnego;---d) Wymiana instalacji oświetleniowej;---e) Wykonanie gładzi na ścianach i suficie;---f) Wymiana starej stolarki (okienko do wydawania posiłków i zwrotu naczyń oraz okienko świetlików na ścianie) – 2 sztuki;---g) Zamurowanie otworu okiennego obok wydawalni posiłków;---h) Wykonanie instalacji wentylacyjnej;---i) Wykonanie maskowania rur w jadalni z możliwością zdemontowania.---3) Łazienka z toaletą dla osób niepełnosprawnych (parter): ---a) Zamurowanie starego otworu drzwiowego i wykonanie nowego otworu drzwiowego od frontu;---b) Wykonanie ścianki działowej oddzielającej toaletę od magazynku;---c) Montaż umywalki składanej;---d) Zamontowanie dodatkowego uchwytu dla osób niepełnosprawnych przy toalecie;---e) Demontaż starego brodzika i wykonanie odpływu liniowego w innym miejscu niż dotychczasowy (zgodnie z dokumentacją projektową);---f) Zamontowanie uchwytu pod prysznicem i składanego krzesełka dla osób niepełnosprawnych.---4) Sala nr 25 (parter) - pracownia gastronomiczna:---Stworzenie 3 stanowisk roboczych, w tym:---Punkty poboru ciepłej i zimnej wody i odprowadzanie ścieków;---a) Punkty zasilania w energię elektryczną 230 V i 400 V;---b) Wymiana instalacji elektrycznej;---c) Wymiana instalacji oświetlenia;---d) Wykonanie wentylacji grawitacyjnej;---e) Ułożenie glazury na ścianach;---f) Roboty malarskie.---5) Toaleta chłopców (I piętro): ---a) Likwidacja 1 pisuaru;---b) Przebudowa kabin z toaletami (ścianki działowe z płyt);---c) Utworzenie 1 boksu dla osób niepełnosprawnych;---d) Wymiana glazury na ścianach;---e) Wykonanie gładzi na suficie.---6) Łaźnia (II piętro internatu):---a) Wymiana baterii przy umywalkach;---b) Wykonanie instalacji wentylacyjnej;---c) Przebudowa kabin prysznicowych (ścianki działowe z płyty PEHD);---d) Wykonanie odpływów liniowych;---e) Wymiana instalacji wodnej i kanalizacyjnej;---f) Wymiana instalacji oświetlenia;---g) Montaż dużego lustra.---7) Pracownia - pokój hotelowy – 106 (III piętro):---a) Wymiana stolarki drzwiowej (od strony korytarza);---b) Wykonanie gładzi na ścianach;---c) Wykonanie gładzi na suficie. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: „Szkolimy zawodowo - poprawa warunków nauczania w jeleniogórskich szkołach”. Projekt nr RPDS.07.02.03-02-0003/18 Oś Priorytetowa nr 7 „Infrastruktura edukacyjna” Działanie nr 7.2. „Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową” Poddziałanie 7.2.3. „Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową – ZIT AJ” Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji IstotnychWarunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (...), polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. ---1) W sytuacji określonej w pkt 9.3. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. -- -2) Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania wobec nich: --a) braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1) u.p.z.p. --b) spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b u.p.z.p. zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 9.2. stanowiącym załącznik nr 2 do Tomu I SIWZ. 3) Jeżeli Wykonawca na etapie składania ofert wykaże samodzielne spełnianie warunków udziału w postępowaniu, nie może na etapie późniejszym (uzupełniania dokumentów) powołać się w tym względzie na potencjał podmiotu trzeciego. ---II. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.6. ppkt 1.4) Tomu I SIWZ w zakresie wymaganym od Wykonawcy. III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt 9.2. Tomu I SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. IV. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ciągu 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 369 z późn. zm.) - zgodnie z załącznikiem nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach