Przetargi.pl
Wykonanie remontu wjazdu i wejścia głównego do budynku Urzędu Miejskiego w Świeciu na działce nr 978 przy ul. Wojska Polskiego 124

Gmina Świecie ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Wojska Polskiego 124
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3332310 , fax. 052 3311306, 3332360
  • Data zamieszczenia: 2011-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świecie
    ul. Wojska Polskiego 124 124
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3332310, fax. 052 3311306, 3332360
    REGON: 00052518000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-swiecie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu wjazdu i wejścia głównego do budynku Urzędu Miejskiego w Świeciu na działce nr 978 przy ul. Wojska Polskiego 124
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu wjazdu i wejścia głównego do budynku Urzędu Miejskiego w Świeciu na działce nr 978 przy ul. Wojska Polskiego 124 obejmujący swym zakresem: - rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 35x35x15 w ilości 508,60 m2 - rozebranie nawierzchni z kostki POLBRUK w ilości 166,40 m2 - rozebranie krawężników betonowych w ilości 83,30 mb - rozebranie podbudowy betonowej w ilości 675,00 m2 - wykonanie warstwy podbudowy z kamienia łamanego ( Zamawiający nie dopuszcza zastosowania kamienia łamanego ze skał osadowych) grubości 15 cm w ilości 675,00 m2 - wykonanie nawierzchni wjazdu z kostki granitowej 8/10 w kolorze szarym w ilości 605,80 m2 - wykonanie chodnika z płyt kamiennych granitowych promieniowanych (G-682)40x60 cm grubości 8 cm w kolorze ceglasto-bordowym w ilości 73,40 m2 - ustawienie krawężników granitowych 20x35 w ilości 86,70 m2 - rozebranie istniejącego i wykonanie nowego wjazdu dla niepełnosprawnych -nawierzchnia z płyt granitowych w ilości 20,30 m2, - wykonanie balustrady ze stali nierdzewnej w ilości 11,20 mb - naprawę istniejącego muru (uzupełnienie spoinowania i wymiana uszkodzonych cegieł) w ilości 0,80 m3 W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest również do: - wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i zatwierdzenia, - zapewnienia znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonymi projektami wraz z ustawieniem, - wykonania prac geodezyjnych i wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip3.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach