Przetargi.pl
Wykonanie remontu Werandy Karetek

Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego - Samodzielny Publiczny Zakład ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 22
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7800125 , fax. 017 7800552
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego - Samodzielny Publiczny Zakład
    ul. Żeromskiego 22 22
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7800125, fax. 017 7800552
    REGON: 83136426200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie-mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu Werandy Karetek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie ścianek działowych - 26m2, tynkowanie- 52m2, montaż stolarki drzwiowej - 1 szt., licowanie ścian płytkami ceramicznymi -360m2, montaż bram garażowych -2szt., remont bram garażowych -2szt , montaż ścianki aluminiowej z drzwiami 1 szt. , montaż sufitu podwieszonego - 60 m2., szpachlowanie , malowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) przed upływem terminu wskazanego w pkt. 11.1 SIWZ i dołączyć do oferty poświadczoną kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wniesione w formach: a) w pieniądzu (tylko na wskazany rachunek !), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu, należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, w Banku PKO BP SA. nr konta 84 1020 4913 0000 9302 0041 8129. Jeżeli wadium zostanie wniesione przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: (Wadium - przetarg na roboty budowlane w Werandzie Karetek). Dokumenty, o których mowa w punkcie lit b) - e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone wart. 22 ust. 1 Ustawy, tj. a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wymagane jest wykonywanie działalności związanej z budownictwem ogólnym. 2.odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Ustawy 4.zatrudnienie kierownika budowy, będącego członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej, 5.zatrudnienie specjalisty do spraw BHP z uprawnieniami, 6.posiadanie doświadczenia z ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że wykonał przynajmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem (budowa, rozbudowa obiektów użyteczności publicznej) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 7.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie właściwej Izby Samorządu Zawodowego) niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 8.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 9.dokumenty potwierdzające (referencji, listów polecających itp.), że roboty wykazane w ofercie zostały wykonane należycie. Roboty budowlane wymienione w wykazie muszą być zakończone po 31.08.2004 r. i przed 31.08.2009 r. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w wykazie muszą zawierać co najmniej opinię podmiotu wydającego dokument potwierdzającą, że zamówienia te zostały wykonane należycie 10.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Ustawy 11.świadczenie o braku wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 24 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie-mielec.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach