Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 35-036 Rzeszów, ul. Dąbrowskiego 30
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8582192 , fax. 017 8582193
- Data zamieszczenia: 2009-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Dąbrowskiego 30 30
35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8582192, fax. 017 8582193
REGON: 69031697000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa węgla i koksu dla jednostek Policji woj. podkarpackiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla typu orzech (wartość opałowa nie mniejsza niż 27 Mj/kg) oraz koksu (wartość opałowa 27 Mj/kg) dla jednostek Policji woj. podkarpackiego. Przedmiot zamówienia jest podzielony na następujące zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa węgla dla KMP Rzeszów Zadanie nr 2 - Dostawa węgla dla KPP Lesko Zadanie nr 3 - Dostawa węgla dla KPP Lubaczów Zadanie nr 4 - Dostawa węgla i koksu dla KPP Sanok Zadanie nr 5 - Dostawa węgla dla KPP Nisko Zadanie nr 6 - Dostawa węgla dla KMP Przemyśl Zadanie nr 7 - Dostawa węgla dla KPP Ustrzyki Dolne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091130004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i dokumentów wymienionych w punkcie 8 specyfikacji. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( według Dodatku nr 4 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacka.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa koksu grubego do Domu Pomocy Społecznej w Moszczanach
Dodano: 2013-11-13 - Dostawa koksu grubego do Domu Pomocy Społęcznej w Moszczanach
Dodano: 2013-09-16 - Dostawa opału dla jednostek gminy Iwonicz-Zdrój na sezon grzewczy 2013/2014
Dodano: 2013-09-04 - Dostawa koksu grubego do Domu Pomocy Społecznej w Moszczanach
Dodano: 2012-12-14 - Dostawa koksu grubego do Domu Pomocy Społęcznej w Moszczanach
Dodano: 2012-10-18 - Utrzymywanie koksowników w sezonie zimowym 2012/2013
Dodano: 2012-10-11 - Dostawa opału dla jednostek gminy Iwonicz-Zdrój na sezon grzewczy 2012/2013
Dodano: 2012-09-17 - Dostawa 130 ton koksu
Dodano: 2012-06-21 - Utrzymanie koksowników w sezonie zimowym 2011/2012
Dodano: 2011-11-22 - Dostawa koksu grubego do Domu Pomocy Społecznej w Moszczanach
Dodano: 2011-11-15