Miasto Inowrocław ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3555250 , fax. 052 3555250
- Data zamieszczenia: 2009-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
ul. F. D. Roosevelta 36 36
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3555250, fax. 052 3555250
REGON: 00059636900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu w budynku Gimnazjum nr 3 w Inowrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu w budynku Gimnazjum nr 3 w Inowrocławiu przy ul. Władysława Łokietka 3, zgodnie z dokumentacją projektową. W zakres robót wchodzi wykonanie: 1) remontu instalacji centralnego ogrzewania, w tym: wymiana przewodów poziomych i podejść pod piony, wymiana zaworów grzejnikowych na termoregulacyjne, izolacja antykorozyjna i termiczna przewodów, 2) wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach piwnicy budynku Gimnazjum, 3) remontu instalacji ciepłej wody, w tym: montaż poziomów i cyrkulacji z regulacją przepływów, wymiana zaworów czerpalnych, wymiana umywalek, muszli klozetowych, pisuarów, wymiana pionów i podejść kanalizacyjnych do drugiej kondygnacji, izolacja termiczna, 4) remont pomieszczeń sanitarnych, w tym: wymiana okładzin ściennych z płytek glazurowanych, posadzek z płytek gresowych, obudowa pionów sanitarnych, wymiana drzwi, malowanie ścian i sufitów. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 u Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 01.07.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, przez co należy rozumieć roboty remontowe w obiektach kubaturowych; b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz konstrukcyjno-budowlanej. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i pełnomocnictw lub, którzy złożyli dokumenty lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualnymi zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. oraz: 6. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy. 7. Kosztorys ofertowy. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Żnińskiego Domu kultury wraz z częścią mieszkalną przy ul. Pocztowej 15
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z ciepłą wodą użytkową i cyrkulacją w budynku położonym we Włocławku przy ul. Cyganka 24
Dodano: 2016-07-01 - Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym we Włocławku przy ul. Brzeskiej 17
Dodano: 2016-06-09 - Przebudowa sanitariatów w budynku A Urzędu Miasta Włocławek w ramach zadania pn.: Przebudowa budynków Urzędu Miasta
Dodano: 2016-03-23 - Prowadzenie biura centrum koordynacyjno-dyspozycyjnego, eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz usuwanie awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
Dodano: 2015-11-04 - Wykonanie pompowni dla zasilania instalacji hydrantowej w Inspektoracie ZUS przy ul. Solankowej 15 w Inowrocławiu
Dodano: 2015-10-27 - Prowadzenie biura centrum koordynacyjno-dyspozycyjnego, eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz usuwanie awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
Dodano: 2015-09-18 - Usuwanie awarii i wykonywanie robót remontowych
Dodano: 2015-08-05 - Eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz usuwanie awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
Dodano: 2015-07-24 - Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i kotłowni w Zespole Szkół Nr 4 w Nadrożu
Dodano: 2015-05-21