Lubickie Wodociągi sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87-162 Lubicz, ul. Toruńska 21
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6785314 , fax. 056 6785314
- Data zamieszczenia: 2015-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lubickie Wodociągi sp. z o.o.
ul. Toruńska 21 21
87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6785314, fax. 056 6785314
REGON: 87162937300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubickie-wodociagi.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz usuwanie awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A. EKSPLOATACJA SIECI WRAZ Z UTRZYMANIEM CAŁODOBOWEGO POGOTOWIA WODOCIĄGOWO - KANALIZACYJNEGO WRAZ Z CAŁODOBOWYM CENTRUM KOORDYNACYJNO-DYSPOZYCYJNYM Bieżąca eksploatacja, konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z urządzeniami dla sieci zarządzanej przez Zamawiającego tj. - bezpośrednia obsługa urządzeń wodociągowych( sieć, przyłącza, przepompownie), bezpośrednia obsługa urządzeń kanalizacji sanitarnej (sieć, przyłącza, przepompownie), likwidacja zastoin poprzez płukanie sieci wodociągowej, czyszczenie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w razie konieczności, utrzymanie urządzeń we właściwym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym, ( dotyczy również elektryki i automatyki przepompowni wody i ścieków), prowadzenie ewidencji hydrantów oraz prowadzenie przeglądów dokonywanie okresowych przeglądów urządzeń elektrycznych, utrzymywanie należytej czystości w przepompowniach, hydroforniach, i na działkach na których usytuowane są w/w obiekty wraz z systematycznym koszeniem trawy, systematyczne czyszczenie przepompowni ścieków z osadów, wydawanie opinii do warunków technicznych, odbiory techniczne przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych z zapewnieniem osoby uprawnionej do wykonywania w/w odbiorów ( uprawnienie potwierdzone odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi oraz aktualnym zaświadczeniem z izby rzemieślniczej, comiesięczne odczyty wodomierzy głównych tj. służących do rozliczeń z Toruńskimi Wodociągami, windykacja, tj. zamykanie dopływu wody i odpływu ścieków zgodnie ze zleceniem Działu Rozliczeń i Windykacji, instalowanie nowych oraz wymiana legalizacyjna wodomierzy (wodomierze Zamawiającego), kontrolę legalności poboru wody, kontrolę legalności liczników pomiarowych, kontrolę legalności zrzutu ścieków i podłączeń do kanalizacji sanitarnej, Utrzymanie całodobowego biura centrum koordynacyjno-dyspozycyjnego, tj. organizacja i prowadzenie całodobowego biura w Lubiczu Dolnym (pomieszczenia biura muszą znajdować się na parterze z dostępem dla osób niepełnosprawnych) zapewnienie pracowników do obsługi biura przez całą dobę przez cały okres obowiązywania umowy Zadania: przyjmowanie zgłoszeń w biurze i telefonicznych o zagrożeniach i awariach wodociągowych, kanalizacyjnych, energetycznych, gazowych, odśnieżania dróg, padłych zwierząt, gospodarki odpadami oraz innych z terenu Gminy Lubicz przekazywanie informacji o zagrożeniach odpowiednim organom Wszystkie koszty tworzenia i funkcjonowania biura ponosi Oferent Utrzymanie całodobowego pogotowia wodociągowo - kanalizacyjnego , tj. przyjmowanie zgłoszeń o awariach sieci i przyłączy oraz nielegalnych poborach wody i zrzutach ścieków, pod numerem telefonu komórkowego i stacjonarnego całodobowo we wszystkie dni w roku ( także w niedziele i święta) Charakterystyka sieci wodociągowej i kanalizacyjnej (długość sieci wodociągowej ok. 215 km, długość sieci kanalizacyjnej ok 60 km , przepompownie wody sztuk:5, przepompownie kanalizacyjne sieciowe 26, przepompownie kanalizacyjne przydomowe :51 sztuk, przyłącza wody ok. 4670 sztuk, przyłącza kanalizacji ok 1500 sztuk) Zamawiający zastrzega , że w związku z rozbudową sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej liczba urządzeń objętych eksploatacją może ulec zmianie ( powiększyć się). Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, wynagrodzenie to nie będzie ulegało zmianie ( podwyższeniu) B. USUWANIE AWARII SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACYJNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI - podjęcie działań w kierunku usunięcia awarii wodociągowej lub kanalizacyjnej w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia, - usunięcie awarii wodociągowej lub kanalizacyjnej w ciągu 12 godzin od chwili zgłoszenia, - wymiana uszkodzonych nawiertek, zasuw, hydrantów, studni kanalizacyjnych, włazów ulicznych - wykonywanie innych prac zleconych na rzecz Lubickich Wodociągów sp. z o.o., W przypadku, gdyby usunięcie awarii wodociągu wymagało czasu dłuższego niż 12 godzin, Wykonawca określi godziny dostaw wody beczkowozami posiadającymi atest do wody pitnej i poinformuje o tym Zarządcę sieci wodociągowej oraz indywidualnych odbiorców wody. W przypadku, gdyby czas trwania usunięcia awarii sieci kanalizacji sanitarnej powodował brak możliwości odbioru ścieków , Wykonawca zapewni ich odbiór wozami asenizacyjnymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 16. SIWZ. Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Grębocinie Nr 76 9491 0003 0010 0001 7415 0003, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz.730 i 732 i Nr 227, poz.1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz.620). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na eksploatację sieci . W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dodatkowo dokumenty te muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie14 SIWZ. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku określa Ustawa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubickie-wodociagi.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Żnińskiego Domu kultury wraz z częścią mieszkalną przy ul. Pocztowej 15
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z ciepłą wodą użytkową i cyrkulacją w budynku położonym we Włocławku przy ul. Cyganka 24
Dodano: 2016-07-01 - Budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym we Włocławku przy ul. Brzeskiej 17
Dodano: 2016-06-09 - Przebudowa sanitariatów w budynku A Urzędu Miasta Włocławek w ramach zadania pn.: Przebudowa budynków Urzędu Miasta
Dodano: 2016-03-23 - Prowadzenie biura centrum koordynacyjno-dyspozycyjnego, eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz usuwanie awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
Dodano: 2015-11-04 - Wykonanie pompowni dla zasilania instalacji hydrantowej w Inspektoracie ZUS przy ul. Solankowej 15 w Inowrocławiu
Dodano: 2015-10-27 - Prowadzenie biura centrum koordynacyjno-dyspozycyjnego, eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz usuwanie awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
Dodano: 2015-09-18 - Usuwanie awarii i wykonywanie robót remontowych
Dodano: 2015-08-05 - Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i kotłowni w Zespole Szkół Nr 4 w Nadrożu
Dodano: 2015-05-21 - roboty budowlane w zakresie instalacji sanitarnej w hali sportowo - widowiskowej przy ul. Bema w Toruniu
Dodano: 2014-10-29