Zakład Komunalny "PGM" ogłasza przetarg
- Adres: 41-500 Chorzów, Bałtycka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (32)7571500, , fax. (32)2415253
- Data zamieszczenia: 2017-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny "PGM"
Bałtycka 8
41-500 Chorzów, woj. śląskie
tel. (32)7571500, , fax. (32)2415253
REGON: 271570664 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zkpgm.bip.chorzow.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu świetlicy wraz z remontem wspólnego korytarza i pomieszczenia wymiennikowni w budynku użytkowym przy ul. Katowickiej 77 w Chorzowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu świetlicy wraz z remontem wspólnego korytarza i pomieszczenia wymiennikowni w budynku użytkowym przy ul. Katowickiej 77 w Chorzowie. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), a także dokumentacja techniczna – będąca załącznikiem do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45410000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4 900,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane od wykonawcy ubiegającego się o udzielenia zamówienia, które winny być załączone do oferty: a) wypełniony i podpisany formularz „oferta” z wypełnionymi wszystkimi rubrykami - zał. nr 1 do SIWZ, b) wypełnione i podpisane oświadczenie aktualne na dzień składania ofert dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust 1 ustawy PZP - zał. nr 2 do SIWZ, c) wypełnione i podpisane oświadczenie aktualne na dzień składania ofert dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust 1 ustawy PZP - zał. nr 3 do SIWZ, d) podpisane kosztorysy ofertowe - powinny zawierać wyliczenie ceny służące do określenia kwoty ofertowej. Wymagany jest kosztorys wykonany metodą uproszczoną (tj. iloczyn ilości robót wskazanych w przedmiarze oraz cen jednostkowych bez rozdzielenia na robociznę, materiały i sprzęt – zgodnie z §2 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego z dnia 18 maja 2004r. Dz. U. Nr 130 poz. 1389) wraz ze zbiorczym zestawieniem robocizny, materiału i sprzętu (składniki cenotwórcze) oparty o przedmiar robót oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Zamawiającego. W cenie należy ująć wszystkie roboty związane z ww. dokumentacją. Kosztorys ofertowy może być opracowany na podstawach dowolnie przyjętych przez wykonawcę. Nie dopuszcza się uwzględniania upustów, e) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie z pkt. V SIWZ - zał. nr 4 do SIWZ. 2. Inne dokumenty: a) stosowne pełnomocnictwa jeżeli elementy składowe oferty (w szczególności oświadczenia, kopie dokumentów itp.) nie są podpisywane lub potwierdzane za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną i wskazaną w KRS/CEIDG oraz w sytuacjach określonych w pkt. X ust. 4 i 5 SIWZ, b) dokumenty, o których mowa w pkt V ust. 10 i 11 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku mieszkalnego na potrzeby kancelarii Leśnictwa Stawki i Julianka
Dodano: 2022-10-10 - Nadbudowa i termomodernizacja budynku Administracji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku przy ul. 11 Listopada 5 C
Dodano: 2020-06-22 - Wykonanie remontu dachu budynku znajdującego się przy ul. Szeflera 2, 2a w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2020-05-27 - Remont pokoi, przedpokoi, łazienek i pomieszczeń piwnicy oraz malowanie pokoi, przedpokoi i łazienek w Domu Studenckim BABILON. Oznaczenie sprawy: IA1/B/20/21/MW
Dodano: 2020-05-14 - Wykonanie remontu dachów budynków znajdujących się przy ul. Św. Barbary 8 oraz Matejki 26a w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2020-05-11 - Wykonanie remontu dachu budynku znajdującego się przy ul. Św. Barbary 14b w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2020-05-08 - „Wykonanie ocieplenia budynku kościoła przy ul. Sienkiewicza 45 w Mysłowicach wraz z wymianą stolarki”
Dodano: 2019-12-20 - NAPRAWA ZDEGRADOWANYCH TYNKÓW NA WIDOWNI HALI LEKKOATLETYCZNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH MISTRZOSTWA SPORTOWEGO IM. JANUSZA KUSOCIŃSKIEGO W RACIBORZU WRAZ Z WYMIANĄ OBRÓBEK BLACHARSKICH ŚCIANY SZCZYTOWEJ
Dodano: 2019-11-20 - Remont pokrycia dachu budynku warsztatu w Zabrzu, ul. Roosevelta 123
Dodano: 2019-10-02 - Wykonanie ocieplenia wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w budynku kościoła przy ul. Sienkiewicza 45 w Mysłowicach
Dodano: 2019-09-18