Przetargi.pl
Wykonanie remontu sprzętu do zimowego utrzymania dróg

Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Bielska 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2623705 , fax. 024 2627764
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
    ul. Bielska 59 59
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2623705, fax. 024 2627764
    REGON: 61094622200011
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Starostwa Powiatowego w Płocku

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu sprzętu do zimowego utrzymania dróg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu sprzętu do zimowego utrzymania dróg: Zadanie I - Baza Nr 1 w Sikorzu - remont piaskarek P-1 - szt. 3, oraz wykonanie i wymiana lemieszy stalowych i regeneracja siłownika hydraulicznego; Zadanie II - Baza Nr 2 w Bodzanowie - remont piaskarek P-1 - szt. 4 oraz naprawa mocowania głowicy rozsypującej, zakup i wymiana lemieszy gumowych; Zadanie III - Baza Nr 3 w Gąbinie - remont piaskarek P-1 - szt. 2 oraz spawanie i prostowanie ramy mocującej pług do czołownicy, spawanie obramowania mocującego pług do czołownicy oraz wykonanie dodatkowych wzmocnień ramy. Szczegółowy zakres zamówienia dostępny w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania dotyczące Wykonawców: 1. Posiadający odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do Formularza oferty następujące dokumenty oraz informacje: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań określonych w SIWZ 2. Wypełniony Formularz cenowy - załącznik do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatplocki.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach