Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów ogłasza przetarg
- Adres: 02-517 Warszawa, ul. Rakowiecka 25/27
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5651562 , fax. 022 5651562
- Data zamieszczenia: 2009-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
ul. Rakowiecka 25/27 25/27
02-517 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5651562, fax. 022 5651562
REGON: 01525966300050 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA OGRODU PRZEDSZKOLA SPECJALNEGO NR 188 PRZY UL. KIELECKIEJ 20 W WARSZAWIE. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Gospodarka drzewostanem, rozbiórka piaskownic, demontaż i wywóz zabawek dla dzieci i innego wyposażenia, rozbiórka nawierzchni pieszej, betonowego obrzeża trawnikowego i ogrodzenia, korytowanie, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej i płyt chodnikowych, wykonanie nawierzchni trawiastej wzmocnionej i obrzeż betonowego, wykonanie piaskownic z krawędziaków, zakup i montaż nowych zabawek oraz elementów wyposażenia, budowa ogrodzenia na podmurówce, prace ogrodnicze. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga sie wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków - doświadczenie: Wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub remoncie placu zabaw o wartości minimum 300.000 zł netto. potencjał kadrowy : Wymagane jest wykazanie: -kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. -kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogi. -kierownika robót do kierowania pracami ogrodniczymi posiadającego co najmniej wykształcenie średnie o profilu ogrodniczym lub architektury krajobrazu, z co najmniej jednoroczną praktyką lub posiada uprawnienia inspektora nadzoru terenów zieleni wydane przez właściwą instytucję branżową W przypadku nie dysponowania wymaganym potencjałem kadrowym wykonawca załącza do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie należy załączyć do oferty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór druku załącznik nr 2 do SIWZ) -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. -wykaz potwierdzający posiadanie przez wykonawcę doświadczenia zawodowego - wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ, -dokumenty potwierdzające, że wykazana w załączniku nr 3 robota została wykonana należycie, - wykaz Potencjał Kadrowy potwierdzający dysponowanie przez wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ - dokumenty potwierdzające posiadanie przez osobę wykazaną w załączniku nr 4 wymaganych uprawnień oraz ważną na dzień składania ofert kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. -zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Potencjał kadrowy wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (wzór druku załącznik nr 4A)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mokotow.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż urządzeń zabawowych wraz z nawierzchnią bezpieczną oraz urządzeń sportowo rekreacyjnych.
Dodano: 2016-07-20 - Modernizacja zewnętrznych placów zabaw w Przedszkolu w Starych Babicach oraz Zespole Szkolno Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym
Dodano: 2016-07-05 - Modernizacja zewnętrznych placów zabaw w Przedszkolu w Starych Babicach oraz Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa oraz montaż urządzeń zabawowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Doposażenie placów zabaw w lokalizacjach: - ul. Kopernika, - ul. Warszawska, - ul. Wiosenna, - Plac zabaw - Wspólnota mieszkaniowa Gwarek, ul. Armii Krajowej, - ul. Błotna / Sosnowa, - Ośrodek Sportu i Rekreacji Huragan w Wołominie, ul. Korsaka 4, - Skwer Reja, - Park Wodiczki, ul. Moniuszki / Legionów, - ul. Partyzantów, - Plac zabaw - os. Niepodległości / ul. Reja.
Dodano: 2016-06-14 - MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW PRZY PRZEDSZKOLACH MIEJSKICH W MARKACH
Dodano: 2015-11-03 - Zakup wyposażenia i montaż placów zabaw dla oddziałów przedszkolnych w Gminie Żabia Wola w ramach projektu Nasze dzieci naszą dumą -modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Żabia Wola, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Dodano: 2015-09-29 - Dostawa oraz montaż urządzeń zabawowych - etap II w ramach zadania inwestycyjnego pn. Doposażenie placów zabaw
Dodano: 2015-08-05 - Organizacja placów zabaw w oddziałach przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Dzierżanowie i Pogórzu
Dodano: 2015-07-21 - Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw dla DW KORMORAN Oddział WDW JURATA-SOPOT Nr postępowania: DW/O/JS/PZP/J-A9/2015
Dodano: 2015-05-25 - Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw dla DW KORMORAN: DW/O/JS/PZP/J-9/2015
Dodano: 2015-05-11