Przetargi.pl
Wykonanie remontu sali rozpraw w budynku zabytkowym Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16.

Sąd Okręgowy w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Dworna 16
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2166282 , fax. 086 2166281 w. 110
  • Data zamieszczenia: 2011-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Łomży
    ul. Dworna 16 16
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2166282, fax. 086 2166281 w. 110
    REGON: 00057063100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu sali rozpraw w budynku zabytkowym Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu sali rozpraw o pow. użytkowej - 100m2 i wysokości pomieszczenia - 4,40m. W zakres prac wchodzi: 1.Rozebranie posadzki z terakoty - 85,68m2. 2.Demontaż boazerii z płyty - 63,72m2 3.Zerwanie tynku mozaikowego na powierzchni 77m24. 4.Demontaż istniejących opraw oświetleniowych - szt. 12 5.Demontaż i montaż podestu pod stołem sędziowskim o pow. 14,52m2 6.Przeniesienie klimatyzatora - szt. 1 7.Wykonanie wylewki samopoziomującej - 85,7m2 8.Wykonanie posadzki z płytek - 93,24m2. 9.Wykonanie gładzi gipsowej i malowanie ścian - 400m2 10.Wykonanie sufitów podwieszanych z płyt g-k z gładzią gipsową i malowaniem - 100m2 11.Wymiana drzwi drewnianych do pokoju zatrzymań - szt. 1. 12.Wymiana drzwi do pokoju narad - szt. 1. 13.Wykonanie instalacji elektrycznych, oświetlenia, instalacji audio-video i instalacji sterowania mediami. 14.Wykonanie i dostawa: stołu sędziowskiego, szafy wnękowej, pulpitu dla świadka, ław dla oskarżonych i publiczności. 15.Wykonanie i dostawa rolet - szt. 5 Uwaga: Szczegółowy zakres prac określony jest w dokumentacji remontu i aranżacji pomieszczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161122
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000zł, słownie: pięć tysięcy złotych . Obowiązek wniesienia wadium spoczywać będzie na wykonawcach zaproszonych do złożenia oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach