Przetargi.pl
wykonanie remontu pomieszczeń Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej zlokalizowanych w budynku B7.

Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, Al. Politechniki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 631 29 30, 631 35 00, , fax. 426 313 502
  • Data zamieszczenia: 2020-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
    Al. Politechniki 6
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 631 29 30, 631 35 00, , fax. 426 313 502
    REGON: 15830000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie remontu pomieszczeń Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej zlokalizowanych w budynku B7.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej zlokalizowanych w budynku B7. 2. Przedmiotem prac budowlanych są pomieszczenia i słupy pod audytoriami w budynku B7. Zakres prac remontowych obejmuje : 1. remont pokoju nr 105 - gabinet Dziekana, 2. remont pokojów nr 108 i 110 - pokoje administracji, 3. remont pokojów nr 253 i 263 - pokoje wykładowców, 4. wykonanie okładzin na cokołach słupów w strefie wejściowej do budynku 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWOiR) oraz Przedmiarze robót - stanowiące Załącznik nr 6 i 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW – SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ: a) FORMULARZ OFERTOWY – załącznik nr 1 do SIWZ. b) Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty wadium (forma dokumentu zgodna z zapisami Rozdziału XV) - jeżeli dotyczy . c) Pełnomocnictwo – jeżeli jest wymagane. d) Oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeśli dotyczy. e) Oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia – aktualne na dzień składania ofert według wzorów stanowiących Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte ww. oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. e.1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia te składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. e.2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia o których mowa w punkcie 1.e). niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1, 5, 6 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016r. e.3) Zamawiający nie żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenia o których mowa w rozdz. XIII. 1.e) niniejszej SIWZ. UWAGA: Oświadczenia stanowiące Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ - sporządza się pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym/lub podpisem własnoręcznym. f. Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). 2. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH SAMODZIELNIE PRZEZ WYKONAWCĘ : a) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia– powyższy dokument należy przesłać za pośrednictwem platformy, poprzez zakładkę „Korespondencja”. – Oświadczenie, o którym mowa powyżej, winno być złożone wraz z dowodami w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonego za zgodność z oryginałem(przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy). – W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. – Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego dowód braku zakłócenia konkurencji dokonuje odpowiednio Wykonawca lub podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. – oświadczenie i/lub dowody w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach