Przetargi.pl
Wykonanie remontu pomieszczeń w siedzibie POW NFZ w Białymstoku

Podlaski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 15-042 Białystok, ul. Pałacowa 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podlaski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
    ul. Pałacowa 3 3
    15-042 Białystok, woj. podlaskie
    REGON: 01581798500111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu pomieszczeń w siedzibie POW NFZ w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych, sali obsługi klienta, korytarzy i sekretariatu, polegający na malowaniu ścian farbami - kolor, wymianie wykładziny dywanowej wraz z robotami towarzyszącymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wymagane wadium wynosi: 4.000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych. 2. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Udzielą gwarancji na wykonane roboty min. 36 miesięcy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na postawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty /załącznik nr 4 do SIWZ/ musi złożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 1 do SIWZ, oraz następujące dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków: 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz wykonanych robót remontowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonania przynajmniej 2 zamówień, polegających na wykonaniu robót remontowych - malowanie ścian i sufitów oraz wymiana wykładzin dywanowych - o wartości min. 50% ceny oferty brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót muszą zawierać: pełną nazwę inwestora, dokładny zakres wykonanych prac zgodny z zakresem zamówienia, termin realizacji, kwotę za jaką wykonano prace - załącznik nr 2 do SIWZ; 5) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego postępowania, na wartość co najmniej 200.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych); 6) oświadczenie, o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty min 36 miesięcy, ponadto wraz z ofertą należy złożyć: 7) dokument potwierdzający wniesienie wadium (kopia dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach