Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę podłoży bakteriologicznych, krążków antybiogramowych i odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej wraz z dzierżawą analizatora

Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 18-404 Łomża, Al. Piłsudskiego 11
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 4733610 , fax. 086 4733210
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
    Al. Piłsudskiego 11 11
    18-404 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 4733610, fax. 086 4733210
    REGON: 45066502400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lomza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę podłoży bakteriologicznych, krążków antybiogramowych i odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej wraz z dzierżawą analizatora
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa podłoży bakteriologicznych, krążków antybiogramowych i odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej wraz z dzierżawą analizatora. 4 pakiety
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336940001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełnia wszystkie warunki art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wypełnić załącznik nr 3. 2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - wypełnić załącznik nr 3. 3. Wykonawca posiada Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - potwierdzone wykazem wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (minimum 2 referencje). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wg formuły spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie wszystkich warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (minimum 2 referencje). Zamawiający żąda przedstawienia minimum dwóch dostaw z potwierdzeniem ich należytego wykonania z podaniem ich wartości 5. Dokumenty potwierdzające, że zaoferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne oraz analizator posiadają deklarację zgodności i są oznakowane znakiem CE lub posiadają wpis / zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r.) bądź pozwolenie na obrót produktu biobójczego, w zależności od rodzaju oferowanego preparatu. Na w.w dokumentach należy umieścić adnotację, którego pakietu i pozycji dotyczą. 6. Wykonawca posiada Certyfikat ISO 9001 oraz Certyfikat ISO 13485 odnoszący się do wyrobów do diagnostyki in vitro, opatrzonych znakiem CE (dla płytek z podłożami) - załączyć do oferty - dotyczy Pakietu 1. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że każda partia dostarczanych podłóż jest opatrzona dokumentem potwierdzającym kontrolę jakości - dotyczy pakietu 1. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że dostawy będą odbywać się wg ustalonego harmonogramu, z możliwością modyfikacji po uzgodnieniu - dotyczy pakietu 1. 9. Oświadczenie, że Wykonawca dostarczy wraz z pierwszą dostawą odczynników karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego - dotyczy Pakietu 2. 10. Oświadczenie Wykonawcy, że kartridże z krążkami pasują do dyspenserów firmy BBL, którymi dysponuje Zamawiający - dotyczy pakietu nr 2. 11. Oświadczenie Wykonawcy, że krążki są pakowane w rurki po 50 szt. w opakowaniu z folii aluminiowej lub w szklanej fiolce - dotyczy pakietu nr 2. 12. Oświadczenie Wykonawcy, że każda rurka w opakowaniu posiada indywidualny pochłaniacz wilgoci (środek higroskopijny) - dotyczy pakietu nr 2. 13. Oświadczenie Wykonawcy, że każdy krążek zawiera międzynarodowe, stałe, nie zmieniające się oznaczenie antybiotyku i stężenia, zgodnie z zaleceniami CLSI - dotyczy pakietu nr 2. 14. Oświadczenie Wykonawcy, że średnica krążków z antybiotykami = 6 mm - dotyczy pakietu nr 2. 15. Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie krążki pochodzą od jednego producenta - dotyczy pakietu nr 2. 16. Wykonawca posiada Certyfikat ISO 13485 - załączyć do ofert - dotyczy Pakietu 2. 17. Oświadczenie Wykonawcy, że bezpłatnie dokona montażu analizatora - dotyczy pakietu 4 18. Oświadczenie Wykonawcy, że przeszkoli wyznaczony personel w zakresie obsługi analizatora. Koszty przeszkolenia winny być wliczone do ceny oferty. - dotyczy pakietu 4. . 19. Prospekty producenta / foldery producenta /katalogi producenta w języku polskim oraz prospekt z danymi technicznymi dla oferowanego sprzętu oraz wytyczne techniczno-technologiczne instalacji w. w. sprzętu - dotyczy pakietu 4. 20. Oświadczenie Wykonawcy, że instalacja aparatu zostanie potwierdzona protokołem zdawczo - odbiorczym - dotyczy pakietu 4. 21. Oświadczenie o stabilności cen do końca trwania umowy. 22. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, projektem umowy oraz, że przyjmuje je bez zastrzeżeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-lomza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach