Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTU POMIESZCZEŃ SANITARNYCH, POSADZEK SAL LEKCYJNYCH I ROBÓT UZUPEŁNIAJĄCYCH DOŚWIETLENIE SAL LEKCYJNYCH W ZESPOLE SZKÓŁ USŁUGOWYCH W GDYNI UL. MORSKA 77

Zespół Szkół Usługowych w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-222 Gdynia, ul. Morska 77
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 6216192 , fax. 0-58 6616450
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Usługowych w Gdyni
    ul. Morska 77 77
    81-222 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 0-58 6216192, fax. 0-58 6616450
    REGON: 00014476200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTU POMIESZCZEŃ SANITARNYCH, POSADZEK SAL LEKCYJNYCH I ROBÓT UZUPEŁNIAJĄCYCH DOŚWIETLENIE SAL LEKCYJNYCH W ZESPOLE SZKÓŁ USŁUGOWYCH W GDYNI UL. MORSKA 77
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont posadzek w salach lekcyjnych, remont pomieszczeń sanitarnych oraz roboty uzupełniające instalacji oświetleniowej w budynku Zespołu Szkół Usługowych w Gdyni przy ul. Morska 77.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 2.Spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych. 3.W okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 2 roboty budowlane o podobnym charakterze robót co przedmiot zamówienia o wartości minimum 80.000 zł każda. Nie spełnienie któregokolwiek z postawionych warunków skutkuje wykluczeniem Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Wypełniony formularz oferty w zakresie oświadczenia z art.22 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o podobnym charakterze robót co przedmiot zamówienia o wartości netto minimum 80.000 zł każda, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania - o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6.Wykaz prac, które Wykonawca powierzy podwykonawcom o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 3 SIWZ - tylko w przypadku ich powierzenia 7.Kosztorys ofertowy. 8.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami ). 9.W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdynia.pl/bip/BIPInfo/4881_55158.html?page=&artg=1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach