Przetargi.pl
Wykonanie remontu pomieszczeń nr 17,18,19 na parterze w budynku A w siedzibie Straży Miejskiej m.st. Warszawy przy ul. Sołtyka 8/10

Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-170 Warszawa, ul. Młynarska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8511612 , fax. 22 6656044
  • Data zamieszczenia: 2017-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
    ul. Młynarska 43/45
    01-170 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8511612, fax. 22 6656044
    REGON: 1527142800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strazmiejska.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu pomieszczeń nr 17,18,19 na parterze w budynku A w siedzibie Straży Miejskiej m.st. Warszawy przy ul. Sołtyka 8/10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń nr 17, 18, 19 na parterze w budynku A w siedzibie Straży Miejskiej m.st. Warszawy przy ul. Sołtyka 8/10. Zamówienie obejmuje wykonanie m.in. prac wyburzeniowych, tynkarskich, instalacyjnych, posadzkarskich oraz usuwania gruzu. Wszystkie prace będą wykonywane w oparciu o: a) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 7 do SIWZ; b) Przedmiar robót – załącznik nr 8 do SIWZ; c) Dokumentację rysunkową – załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie w zakresie w zakresie wskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) ma obowiązek (samodzielnie bez wezwania) przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA!!! Jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację już wraz z ofertą na odpowiednio wypełnionym i podpisanym wzorze, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zasady składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę poza terytorium RP 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 4.1 lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Zasady składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego mogą wspólnie wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w Rozdziale VI. 2) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego sam musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust.1 pkt.12-23 oraz z art. 24 ust.5 pkt.1ustawy Pzp. 3) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej, w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Do oferty, oprócz dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII, należy załączyć: 1. Dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty (np.: pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej), 2. W sytuacji złożenia oferty wspólnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo zgodnie z wymogami opisanymi w Rozdziale VIII pkt. 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach