Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg
- Adres: 90-032 Łódź, Ul. Kopcińskiego 58
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 2754045, 2754044 , fax. 042 2754088
- Data zamieszczenia: 2009-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
Ul. Kopcińskiego 58 58
90-032 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 2754045, 2754044, fax. 042 2754088
REGON: 01581798500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu pomieszczeń Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ - ZP/ŁOW NFZ/12/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: - Zadanie 1 - wykonanie prac malarskich i posadzkarskich w pomieszczeniach ŁOW NFZ w Łodzi przy ul. Kopcińskiego 58; - Zadanie 2 - wykonanie prac malarskich i posadzkarskich w pomieszczeniach Delegatury ŁOW NFZ w Skierniewicach przy ul. Jagiellońskiej 29; - Zadanie 3 - wykonanie prac malarskich i posadzkarskich w pomieszczeniach Delegatury ŁOW NFZ w Sieradzu przy Palcu Wojewódzkim 3; Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają: - opis techniczny (wszystkich zadań) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ - przedmiary robót i karty pomieszczeń - zadanie nr 1 - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ - przedmiary robót i karty pomieszczeń - zadanie nr 2 - stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ - przedmiary robót i karty pomieszczeń - zadanie nr 3 - stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - zadanie 1 - 2 300 PLN. - zadanie 2 - 510 PLN. - zadanie 3 - 510 PLN.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał minimum 1 pracę zbliżoną zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę zbliżoną Zamawiający uzna: robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót remontowych - malowanie ścian i sufitów oraz wymiana wykładzin podłogowych - i wartości nie mniejszej niż 70% ceny oferty brutto. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty przez Wykonawcę w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie kserokopii następujących dokumentów: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa pomieszczeń przy ul. Hubala 2 w Bełchatowie na potrzeby Centrum Rehabilitacji Dzieci Przystań, w ramach zadania inwestycyjnego: Budżet Obywatelski - Centrum Rehabilitacji Dzieci Przystań - przebudowa pomieszczeń przy ul. Hubala 2 na potrzeby placówki rehabilitacyjnej.
Dodano: 2016-07-18 - Remont, docieplenie i adaptacja części budynku OSP na potrzeby świetlicy wiejskiej - termomodernizacja budynku przy ul. Hubala położonym na działkach o nr ewid. 360/2, 360/4, 360/5 w Gminie Ksawerów
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie zagospodarowania terenu wraz z ogrodzeniem wokół Ośrodka Zdrowia w Ksawerowie - II etap
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa i adaptacja budynków położonych w Łodzi przy Al. Kościuszki 19 i ul. Wólczańskiej 36 w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-07-12 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PARCICACH
Dodano: 2016-07-12 - Wymiana stolarki okiennej wraz z pracami modernizacyjnymi w pomieszczeniach związanych z działalnością kliniczno - dydaktyczną budynku A-3 Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2016-07-06 - Remont, docieplenie i adaptacja części budynku OSP na potrzeby świetlicy wiejskiej - termomodernizacja budynku przy ul. Hubala położonym na działkach o nr ewid. 360/2, 360/4, 360/5 w Gminie Ksawerów
Dodano: 2016-06-28 - Wykonanie zagospodarowania terenu wraz z ogrodzeniem wokół Ośrodka Zdrowia w Ksawerowie - II etap.
Dodano: 2016-06-06 - Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Wojska Polskiego 73 w Sieradzu w celu utworzenia lokali mieszkalnych
Dodano: 2016-04-16 - REMONT OBIEKTÓW OŚRODKA I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Dodano: 2016-04-12