Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, ul. Kamieniec 10
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2012021 , fax. 018 2015351
- Data zamieszczenia: 2009-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
ul. Kamieniec 10 10
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 018 2012021, fax. 018 2015351
REGON: 00031151000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zakopane.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu pomieszczeń laboratorium Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem przy ulicy Kamieniec 10 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego, tj. Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu pomieszczeń laboratorium Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem przy ulicy Kamieniec 10, który w szczególności swym zakresem obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: 1) Wykonanie robót rozbiórkowych, 2) Wykonanie robót budowlanych, 3) Wykonanie instalacji wod-kan, 4) Wykonanie instalacji elektrycznych, 5) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, 6) Wykonanie instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej, 7) Wykonanie instalacji gazu butlowego propan-butan, 8) Wykonanie pozostałych robót sanitarnych, 9) Wykonanie robót malarskich, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 7 do SIWZ oraz zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia zawiera: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 7 do SIWZ - w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, 2) Przedmiar robót - Załącznik Nr 8 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O niniejsze zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: I. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, 2) Składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.2) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. II. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej wykazu wykonanych robót odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.2.1) SIWZ, 2) Składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.2.2) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. III. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1, i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do SIWZ, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, II. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne), z którego wynika, że Wykonawca w ciągu ostatnich pięciu latach wykonał przynajmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot przetargu udokumentowane referencjami. Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot przetargu należy rozumieć wykonanie przez Wykonawcę budowy, przebudowy, remontu lub modernizacji budynku służby zdrowia o wartości minimum 400.000,00 zł każda (zakres wykonanych prac oraz wartość wymieniony w wykazie musi mieć odzwierciedlenie w dokumentach potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. listy referencyjne) - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik numer 4 do SIWZ 2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, lub ewentualnie dodatkowo pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w niniejszym punkcie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował sporządzony według wzoru Załącznik numer 5 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednio wykwalifikowanym personelem, posiadającym niezbędne uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia tj.: a) Minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Do wykazu, o którym mowa w niniejszym punkcie Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoba, o której mowa wyżej posiada wymagane uprawnienia, tj. oryginały lub kserokopie uprawnień zawodowych, o których mowa wyżej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zakopane.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na roboty budowlane pn. Rozbudowa szpitala im. dr. J.Dietla w Krynicy-Zdroju z zastosowaniem technologii energooszczędnych.
Dodano: 2016-06-24 - Wykonanie rozbudowy z nadbudową budynku E Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10 na potrzeby Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej
Dodano: 2016-06-17 - Roboty budowlane polegające na remoncie łazienki na Oddziale Pulmonologicznym, Oddziale Dzieci Starszych oraz remoncie pomieszczenia socjalnego Pracowni RTG
Dodano: 2016-06-13 - Roboty budowlane polegające na remoncie łazienki na Oddziale Pulmonologicznym, Oddziale Dzieci Starszych oraz remoncie pomieszczenia socjalnego Pracowni RTG
Dodano: 2016-05-19 - Remont Pracowni RTG w ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/12/2016
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie zadania pn.Przebudowa budynku Pawilonu Nr I - jako element modernizacji Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie w ramach Rozbudowy i przebudowy zespołu szpitalnego oraz przebudowy zagospodarowania terenu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i wjazdem dla Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie przy ul. Szpitalnej 13
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie zadania pn. Przebudowa i remont istniejącego budynku Pawilonu Administracji w zakresie kuchni szpitalnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną- jako elementu modernizacji Specjalistycznego Szpitala im. E Szczeklika w Tarnowie.
Dodano: 2016-03-21 - Remont holu i korytarza od wejścia głównego SP ZOZ w Brzesku
Dodano: 2016-02-24 - Wykonanie remontu pomieszczeń Oddziału Paliatywnego Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
Dodano: 2016-01-25 - Dostosowanie Oddziału Neonatologii i Traktu Porodowego Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem do zaleceń WSSE w Krakowie
Dodano: 2015-12-01