Przetargi.pl
Wykonanie remontu pomieszczeń Domu Studenta nr 1, Domu Studenta nr 2, Domu Studenta nr 4, Domu Studenta nr 6, Domu Studenta nr 13, Domu Studenta nr 119 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
  • Data zamieszczenia: 2011-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
    ul. Oczapowskiego 2 2
    10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
    REGON: 51088420500010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu pomieszczeń Domu Studenta nr 1, Domu Studenta nr 2, Domu Studenta nr 4, Domu Studenta nr 6, Domu Studenta nr 13, Domu Studenta nr 119 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń Domu Studenta nr 1, Domu Studenta nr 2, Domu Studenta nr 4, Domu Studenta nr 6, Domu Studenta nr 13, Domu Studenta nr 119 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: 2.1. część 1 - malowanie 3 korytarzy, 2 klatek schodowych, holu przed recepcją, suszarni, sali TV, pokoju cichej nauki oraz remont rozdzielnicy elektrycznej na parterze, 2.2. część 2 - malowanie 2 korytarzy, holu przed recepcją oraz wymiana opraw oświetleniowych szt.20 w kuchniach. 2.3.część 3 - malowanie 3 korytarzy oraz 2 klatek schodowych 2.4. część 4 - malowanie 5 korytarzy, 2 klatek schodowych oraz holu przy wejściu głównym do budynku 2.5. część 5 - ułożenie posadzki z płytek z kamieni sztucznych na schodach prowadzących do piwnicy 2.6. część 6 - ułożenie posadzki z płytek gresowych, malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach piwnicznych. 3. Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji lokalnej obiektu w celu sprawdzenia warunków będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej obiektu z zachowaniem formy pisemnej Zgłoszenie należy przesłać do działu Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, fax. 89/523-32-78. 4. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, dopuszcza się, na podstawie art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwość złożenia oferty równoważnej - zaoferowania asortymentu równoważnego do wyspecyfikowanego - o takich samych lub lepszych parametrach i właściwościach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1.1. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 6 500,00 PLN ( słownie: sześć tysięcy pięćset złotych ) w tym dla : części nr 1 - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych), części nr 2 - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), części nr 3 - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), części nr 4 - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), części nr 5 - 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych), części nr 6 - 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach