Przetargi.pl
Wykonanie remontu pomieszczeń Domu Studenta nr 1, Domu Studenta nr 2, Domu Studenta nr 3, Domu Studenta nr 6, Domu Studenta nr 8, Domu Studenta nr 10, Domu Studenta nr 11, Domu Studenta nr 13, Domu Studenta nr 119 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
  • Data zamieszczenia: 2011-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
    ul. Oczapowskiego 2 2
    10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
    REGON: 51088420500010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu pomieszczeń Domu Studenta nr 1, Domu Studenta nr 2, Domu Studenta nr 3, Domu Studenta nr 6, Domu Studenta nr 8, Domu Studenta nr 10, Domu Studenta nr 11, Domu Studenta nr 13, Domu Studenta nr 119 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń Domu Studenta nr 1, Domu Studenta nr 2, Domu Studenta nr 3, Domu Studenta nr 6, Domu Studenta nr 8, Domu Studenta nr 10, Domu Studenta nr 11, Domu Studenta nr 13, Domu Studenta nr 119 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 9 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: 2.1. część 1 - malowanie 31 pokoi studenckich i wymiana wykładziny rulonowej PCV na płytki z kamienia sztucznego, malowanie 2 kuchni studenckich, malowanie 2 pomieszczeń ogólnego użytku, montaż 2 szt. drzwi wejściowych do pomieszczeń, wymiana 33 szt. skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicą, wymiana 31 parapetów wewnętrznych, wymiana glazury na ścianach w 2 kuchniach i wymiana drzwi wejściowych wraz z ościeżnicą, remont podłogi w siłowni, wymiana skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicą w łazience na drugim piętrze w Domu Studenta nr 1. 2.2. część 2- malowanie 60 pokoi studenckich, malowanie 36 sufitów w łazienkach, malowanie 36 p.pokoi, malowanie 8 kuchni studenckich, malowanie wejścia do budynku, wymiana 4 szt. drzwi wejściowych do akademicka w Domu Studenta nr 2. 2.3.część 3- malowanie korytarzy III i II pietra i 2 klatek schodowych, wymiana 123 szt. Skrzydeł drzwiowych w pokojach studenckich, malowanie 47 kuchni studenckich, malowanie Sali cichej nauki, Sali TV, Sali sportowej, wymiana stałej zabudowy w 47 kuchniach studenckich, wymiana 47 opraw elektrycznych w kuchniach studenckich w Domu Studenta nr 3. 2.4. część 4- malowanie pokoi studenckich, wymiana opraw elektrycznych wraz z instalacją w Domu Studenta nr 6, 2.5. część 5- malowanie 112 pokoi studenckich wraz z korytarzykami oraz sufitami w łazienkach i częściowo ścianami, malowanie ściany przy windzie w Domu Studenta nr 8, 2.6. część 6 - malowanie 137 pokoi studenckich, pomieszczenia ogólnego użytku, wymiana drzwi wejściowych do piwnicy w Domu Studenta nr 10, 2.7. część 7 - remont korytarza w piwnicy (skucie tynków, uzupełnienie tynków, szpachlowanie, malowanie, skucie posadzki, ułożenie gresu), wymiana 420 opraw na korytarzach i w kuchni, wymiana 2 pionów kanalizacyjnych ( w kuchni i pralniach) na odcinku od rewizji, z wymianą rewizji, do włączenia do wywiewki ponad dach z podejściami do urządzeń, uzupełnienie i zabetonowanie przejść przez stropy, uzupełnienia terakoty, uzupełnienie zabudowy przy pionach, uzupełnienie malowania, remont Sali siłowni-wymiana wykładziny dywanowej, obudowa rur przechodzących przez pomieszczenia, wymiana lamp oświetleniowych, malowanie pomieszczenia, wymiana 4 szt. Gniazd wtykowych i 1 szt. Przełącznika, wymiana 4 szt. Skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicą w POM. Piwniczych i siłowni w Domu Studenta nr 11, 2.8. część 8 - malowanie 3 korytarzy i 2 klatek schodowych, malowanie 52 pokoi studenckich, malowanie 5 kuchni oraz pomieszczenia magazynowego, odgrzybianie i malowanie łazienek, wymiana 7 opraw elektrycznych w kuchniach studenckich, wymiana wykładziny PCV na terakotę, obłożenie schodów do piwnicy płytkami, wykonanie otulin p.poż na instalacjach przechodzących przez stropy w kotłowni wraz z malowaniem, wymiana 9 szt. wywieszek instalacji kanalizacyjnej w Domu Studenta nr 13. 2.9.część 9 - malowanie korytarzy i klatek schodowych, remont kanalizacji deszczowej w segmentach nr 201 i 218, remont posadzek piwnicznych - wymiana z ułożeniem terakoty w Domu Studenta nr 119.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 46.000,00 PLN ( słownie: czterdzieści sześć tysięcy złotych ) w tym dla : a) części nr 1 - 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), b) części nr 2 - 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), c) części nr 3 - 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych), d) części nr 4 - 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych), e) części nr 5 - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), f) części nr 6 - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), g) części nr 7 - 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), h) części nr 8 - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), i) części nr 9 - 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach