Przetargi.pl
Wykonanie remontu nawierzchni jezdni w ulicy Zygmunta Krasińskiego na odcinku od ulicy gen. Józefa Sowińskiego do nowo wybudowanego ronda przy ulicy Jana III Sobieskiego w Legionowie

Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo ogłasza przetarg

  • Adres: 05-120 Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 774 20 31 w. 4064 , fax. 022 784 49 81
  • Data zamieszczenia: 2015-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
    ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 41
    05-120 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 022 774 20 31 w. 4064, fax. 022 784 49 81
    REGON: 00052483200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legionowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu nawierzchni jezdni w ulicy Zygmunta Krasińskiego na odcinku od ulicy gen. Józefa Sowińskiego do nowo wybudowanego ronda przy ulicy Jana III Sobieskiego w Legionowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni jezdni obejmujące: 1) przebudowę zjazdów z dostosowaniem do lokalnych warunków; 2) regulację wysokościową elementów urządzeń obcych sieci wraz z wymianą korpusów żeliwnych i pokryw studni kanalizacji sanitarnej; 3) frezowanie istniejącej nawierzchni (średnia grubość 7 cm); 4) wywiezienie urobku z rozbiórki; 5) naprawa cząstkowa nawierzchni jezdni po sfrezowaniu (średnia grubość 2 cm); 6) wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 grubości 3 cm; 7) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki SMA 11 S 50/70 grubości 4 cm; 8) uprzątnięcie terenu po budowie; 9) prowadzenie czasowej organizacji ruchu; 10) odtworzenie stałej organizacji ruchu; 11) sporządzenie dokumentacji powykonawczej wykonanych prac remontowych. 2. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 12 do SIWZ), przedmiar robót (załącznik nr 14 do SIWZ), projekt czasowej organizacji ruchu (zał. nr 13 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.legionowo.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach