Miasto Ełk ogłasza przetarg
- Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
- Data zamieszczenia: 2019-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
ul. M. J. Piłsudskiego 4
19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu nawierzchni jezdni na ul. Konieczki i Szosa Obwodowa w Ełku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres remontu cząstkowego: a) masą mineralno – bitumiczną na gorąco ( z otaczarki ) - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z wycinką łat o regularnym kształcie, usunięcie rumoszu na wysypisko, skropienie lepiszczem wyboju i rozścielenie mieszanki mineralno – bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw ułożonej mieszanki. zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw ułożonej mieszanki. Szacunkowy zakres ilościowy przedstawia się następująco: Zakres prac: ul. Konieczki i Szosa Obwodowa: - wykonanie frezowania nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 5 km - 1562 m2, - dodatek za zwiększenie głębokości frezowania o 1 cm ponad 4 cm (za 1m2 ) - 1562 m2, - wykonanie nakładki z MMA gr. 4 cm (ze spryskaniem dolnej warstwy emulsją asfaltową) - 1562m2, - dodatek za zwiększenie grubości nakładki o 1 cm ponad 4 cm (za 1m2) - 1562m2. Podane zakresy ilościowe są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zadania. 2. Zaleca się, aby wykonawca (oferent) zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 3. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii polisy OC. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. 5. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Wykonywanie robót związanych z wbudowywaniem masy asfaltowej z otaczarki. b) Wykonywanie robót przy frezowaniu nawierzchni bitumicznej. c) Wykonywanie nakładek z masy mineralno- asfaltowej. d) Dowóz i wywóz materiałów na budowę i z budowy. (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną itp.). 5.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności , których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności : dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, ze objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru o prace oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z odpowiednimi przepisami o ochronie danych osobowych (RODO) - tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem odpowiednich przepisów o ochronie danych osobowych.) 5.4 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w punkcie 5.1 czynności. 5.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. GWARANCJA - minimalny wymagany okres gwarancji 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). Formularz ofertowy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ); b) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. c). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa drogi gminnej w Kadynach na działkach nr 330, 323, 325
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1618N– etap I
Dodano: 2024-04-12 - Budowa dróg wewnętrznych i zatok postojowych na terenie Muzeum Budownictwa Ludowego – Parku Etnograficznego w Olsztynku
Dodano: 2024-03-25 - „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Działdowo”
Dodano: 2024-03-18 - Modernizacja dróg w Sorkwitach i w Rybnie Gmina Sorkwity. Przebudowa ulic: Kwiatowej, Ogrodowej, Rybackiej i Zamkowej
Dodano: 2024-03-17 - Modernizacja dróg w Sorkwitach i w Rybnie Gmina Sorkwity. Przebudowa ulic: Kwiatowej, Ogrodowej, Rybackiej i Zamkowej
Dodano: 2024-02-21 - Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1618N– etap I
Dodano: 2024-02-12 - Budowa chodnika w ciągu ulicy Leśnej w ramach przebudowy drogi powiatowej Nr 1448N w msc. Łęgajny
Dodano: 2023-12-29 - „Budowa drogi leśnej o nawierzchni żwirowej wraz z niezbędnymi urządzeniami towarzyszącymi na działkach nr 327/1, 326/3, 282, 281 obr. Budwiecie, gmina Dubeninki”
Dodano: 2023-12-28 - Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1376N w m. Bartąg
Dodano: 2023-12-28