Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
- Data zamieszczenia: 2019-05-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. +48343707100, fax. +48343707170
REGON: 15139900200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu nawierzchni i instalacji odwodnienia terenu Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego w Częstochowie ul. Niepodległości 16/18. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni i instalacji odwodnienia terenu Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego w Częstochowie ul. Niepodległości 16/18. 1. Zakres robót obejmuje: a) roboty rozbiórkowe, b) remont istniejącej nawierzchni, c) wymianę na nawierzchnię z kostki brukowej, d) remont - wykonanie chodników z kostki brukowej, e) remont i uzupełnienie istniejącego odwodnienia z odwodnieniem liniowym, f) oświetlenie terenu, g) fundament pod planowany pomnik, h) zagospodarowanie zieleni. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlanych, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: Osiem tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 17.06.2019 r. do godz. 9.30.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4) Dowód wpłaty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty cząstkowe i wielkowymiarowe nawierzchni dróg wojewódzkich będących w utrzymaniu przez PZD Racibórz w I półroczu 2024
Dodano: 2024-04-12 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Lelów
Dodano: 2024-04-05 - Przebudowa ul. Bohaterów Katynia na odcinku od wiaduktu drogowego nad linią kolejową do ul. Różanej
Dodano: 2024-04-04 - Przebudowa odwodnienia drogi powiatowej 4719S – ul. Wiejska w Sarnowie
Dodano: 2024-04-04 - Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Lelów obejmująca drogi w m. Lelów, ul. Źródlana i m. Drochlin do placówki Senior+
Dodano: 2024-03-28 - Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3509S w miejscowości Turze
Dodano: 2024-03-26 - Remont ul. Różanej w m. Radziechowy
Dodano: 2024-02-23 - Przebudowa odcinka drogi gminnej numer 637132S - ul. Szkolnej w Zamarskach w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Dodano: 2024-02-21 - Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni bitumicznej w 2024 roku
Dodano: 2024-02-12 - Przebudowa – remont nawierzchni terenu Szkoły Podstawowej nr 27 ul. Rozdolna 5 w Częstochowie - II postępowanie.
Dodano: 2024-02-02