Przetargi.pl
Wykonanie remontu nawierzchni dróg i placów na terenie ZUO w Krośnie

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Fredry 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4368311 , fax. 013 4368678
  • Data zamieszczenia: 2014-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o.
    ul. Fredry 12 12
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 013 4368311, fax. 013 4368678
    REGON: 37037410700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekrosno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu nawierzchni dróg i placów na terenie ZUO w Krośnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni dróg i placów na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Krośnie przy ul. Białobrzeskiej 108 zgodnie z dołączonym przedmiarem robót i STWiOR. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a. poszerzenie wjazdu do GPOO - poz. 1: A,B,C, b. remont drogi do pierwszej wagi po prawej stronie ulicy - poz. 2, c. remont nawierzchni wagi po prawej stronie ulicy - poz. 3, d. poszerzenie drogi dojazdowej do wagi - poz. 4, e. remont drogi dojazdowej do głównej wagi - poz. 5, f. zabudowa rowu po lewej stronie wagi głównej - poz. 6, g. remont cieku linowego koło wagi - poz. 7, h. remont drogi dojazdowej - poz. 8, i. remont nawierzchni poza bramą wjazdową - poz. 9, j. remont nawierzchni przed wjazdem na halę - poz. 10, k. remont cząstkowy nawierzchni - poz. 11, l. frezowanie nawierzchni przy krawężniku - poz. 12, m. remont cząstkowy nawierzchni - poz. 13, n. remont cieku - poz. 14, o. przełożenie kostki brukowej na wjeździe do hali segregacji - poz. 15, p. skropienie spękań asfaltem - poz. 16, q. obsypanie poboczy nawierzchni - poz. 17. Uwaga: Wykonywane roboty w ramach realizacji niniejszego zadania muszą umożliwiać ruch ciągły zakładu i nie mogą ograniczyć jego pracy. Zamawiający zaleca aby Wykonawca zapoznał się z miejscem realizacji robót i pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do wyceny robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu niedoszacowania, pominięcia lub braku rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia. Przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie możliwe będzie po uzgonieniu terminu z Kierownikiem ZUO w Krośnie Panią Dorotą Kornasiewicz tel. 13 47 48 129 lub Z-cą Kierownika Inwestycji i Remontów Panem Wisławem Liputem tel. 13 47 48 325. Użyte nazwy wyrobów (materiałów), które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowanie wyrobów (materiałów) danego producenta lecz wskazanie na wyrób (materiał), który powinien posiadać cechy, parametry techniczne nie gorsze od podanego w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych zamienników wyrobów (materiałów) określonych w dokumentacji technicznej nazwą producenta i/lub znakiem towarowym, jeżeli oferowane wyroby (materiały) równoważne posiadają, parametry, cechy jakościowo - użytkowe nie gorsze, tzn. równe lub wyższe od wyrobów (materiałów) wymienionych w dokumentacji technicznej. Zamamwiajacy wymaga udzielenia 36-miesięcznej gwarancji jakości i 36-miesięcznej rękojmi za wady na roboty objęte niniejszym postępowaniem. Bieg terminu gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od daty ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekrosno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach