Urząd Gminy Skrzyszów ogłasza przetarg
- Adres: 33-156 Skrzyszów, Skrzyszów 642
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6326330 , fax. 014 6326332
- Data zamieszczenia: 2009-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Skrzyszów
Skrzyszów 642
33-156 Skrzyszów, woj. małopolskie
tel. 014 6326330, fax. 014 6326332
REGON: 00054899100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.skrzyszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych na dwóch drogach gminnych w miejscowości Szynwałd - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych na dwóch drogach gminnych w miejscowości Szynwałd: - 400 m (szer. 3,2 m) droga Na Świdzińskiego, - 200 m (szer. 4,0 m) droga Na Śrutka. Wykonawstwo obejmuje położenie dwóch warstw nawierzchni mineralno-asfaltowej na drogach w miejscowości Szynwałd. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332237
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć oferenci spełniający warunki: - wynikłe z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, - spełniają wszelkie wymogi wynikłe z niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie ze wzorem: spełnia/nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków stawianych przez Zamawiającego i wynikających z art. 22 ust. 1 przytoczonej wyżej ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. nr 2 do SIWZ) 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane nie wcześniej jak 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/skrzyszow
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną