Przetargi.pl
wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych na dwóch drogach gminnych w miejscowości Szynwałd

Urząd Gminy Skrzyszów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-156 Skrzyszów, Skrzyszów 642
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6326330 , fax. 014 6326332
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Skrzyszów
    Skrzyszów 642
    33-156 Skrzyszów, woj. małopolskie
    tel. 014 6326330, fax. 014 6326332
    REGON: 00054899100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skrzyszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych na dwóch drogach gminnych w miejscowości Szynwałd
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych na dwóch drogach gminnych w miejscowości Szynwałd: - 400 m (szer. 3,2 m) droga Na Świdzińskiego, - 200 m (szer. 4,0 m) droga Na Śrutka. Wykonawstwo obejmuje położenie dwóch warstw nawierzchni mineralno-asfaltowej na drogach w miejscowości Szynwałd.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć oferenci spełniający warunki: - wynikłe z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, - spełniają wszelkie wymogi wynikłe z niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie ze wzorem: spełnia/nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków stawianych przez Zamawiającego i wynikających z art. 22 ust. 1 przytoczonej wyżej ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. nr 2 do SIWZ) 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane nie wcześniej jak 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/skrzyszow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną