Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-586 Kraków, ul. Centralna 53
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 616 74 19 , fax. 012 616 74 17
- Data zamieszczenia: 2009-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie
ul. Centralna 53 53
31-586 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 616 74 19, fax. 012 616 74 17
REGON: 35711616300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zikit.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ulicy Siostry Faustyny - Bocznej w Krakowie wraz z odwodnieniem, oświetleniem i przebudową sieci elektroenergetycznej. Znak sprawy 15/IX/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ul. Siostry Faustyny - Bocznej w Krakowie o długości 107,90 mb na działkach: 434, 217/8, 219/1, 218/5, 220/3, 221/4, 221/6, 222/2, 223/2, 224/1, 225/1, 226, 229 obr. 46 jedn. ewidenc. Podgórze. Znak sprawy 15/IX/2009. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą przedmiaru robót, specyfikacji technicznej oraz dokumentacji projektowej. Wymagany okres gwarancji 36 miesięcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Przystępując do postępowania wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8.500 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych) 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania wniosków. 3) Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto depozytowe w Banku Pekao S.A. - nr rachunku: 32 1240 4722 1111 0000 4850 3855. 5) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego. 6) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w kasie ZIKiT w Krakowie, ul. Centralna 53, przed terminem składania wniosków, natomiast do wniosku należy załączyć kopię potwierdzoną /za zgodność z oryginałem/. 7) Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 Pzp. 8) Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 Pzp oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków. (Podstawa prawna art. 26 ust. 3 oraz 46 ust. 4a Pzp)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp, a w szczególności wykażą, że: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 2004r. wykonali drogę o nawierzchni z kostki o powierzchni co najmniej 500 m2. b) osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: drogowej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby samorządu zawodowego, potwierdzającymi że osoby których uprawnienia dotyczą są wpisane na listę członków tej izby. 2. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych we wniosku oświadczeń lub dokumentów, których wykaz został określony w punkcie poniżej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 Pzp - wg zał. nr 1; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 2; d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego; e) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto do wniosku należy załączyć dowód wpłaty wadium. Dokumenty wymagane w niniejszym ogłoszeniu muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę tj. osobę(y) uprawnioną / upełnomocnioną do reprezentowania firmy. W przypadku wykonawców składających wspólny wniosek, każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie a, b oraz e. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie nawierzchni na drogach gminnych i wewnętrznych znajdujących się na terenie Gminy Nowy Wiśnicz.
Dodano: 2016-07-27 - 1.Remont drogi gminnej nr 600082K Żydów w kier. przed Żydowie (dz. nr 332/3, 331) w Żydowie w km 0+000-0+430,2. Remont drogi gminnej nr 600070K Złotniki Pastwiska w kier. południowym do wału wiślanego (dz. nr 938/2, 947/5) w Złotnikach w km 0+000-1+930 ,3.Remont drogi gminnej nr 600064K w Wawrzeńczycach - Pompownia I (dz. nr 1235/4) w Wawrzeńczycach w km 0+000-0+650.
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi gminnej nr 290460 K Łoski w miejscowości Kurów w km 0+000-0+095 zakres powodziowy
Dodano: 2016-07-25 - Remont drogi gminnej nr 290049 K Granice Piątkowskie - Do Kaczorów w miejscowości Piątkowa w km 0+000-0+150 zakres powodziowy oraz 0+150-0+160 zakres własny
Dodano: 2016-07-25 - Remont drogi gminnej nr 290062 K Nowakowska w miejscowości Piątkowa w km 0+000-0+150 zakres powodziowy
Dodano: 2016-07-25 - Odbudowa dróg pow. w 2016r związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych Zad. nr.1.Odbudowa drogi powiatowej Racławice - Wrocimowice- Radziemice - Skrzeszowice nr.dr.1235K w miejscowości Wrocimowice i w miejscowości Kaczowice w km1+350 ÷ 1 + 640, w km 1 + 891 ÷ 2 + 240 Zad. nr.2 Odbudowa drogi powiatowej Klimontów - Szczytniki - Kowary- Łętkowice nr.dr. 1260K w miejscowości Obrażejowice w km 12+ 915 ÷ 13 +300 . Zad. nr.3 Odbudowa drogi pow. Gnatowice - Koniusza - Igołomia nr.dr.1266K w miejscowości Gnatowice km 0 + 000 ÷ 0 + 300, w km 0 +950 ÷1 + 594
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi gminnej ul. Dobrego Pasterza wraz z budową kanalizacji opadowej
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie robót budowlanych na drogach gminnych w Gminie Ochotnica Dolna
Dodano: 2016-07-19 - BZP.271.35.2016 wykonanie drogowych robót budowlanych polegających na przebudowie drogi ul. Przewodników Tatrzańskich w Zakopanem na odcinku od km 0+021,00 do km 0+655,49.
Dodano: 2016-07-13 - Budowa drogi leśnej nr 15 w Leśnictwie Regetów - wykonanie warstw podbudowy i nawierzchni.
Dodano: 2016-07-12