Nadleśnictwo Spała ogłasza przetarg
- Adres: 97-215 Inowłódz, Spała, ul. A. Gabrysiewicza
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 257 050 , fax. 447 257 052
- Data zamieszczenia: 2018-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Spała
Spała, ul. A. Gabrysiewicza 2
97-215 Inowłódz, woj. łódzkie
tel. 447 257 050, fax. 447 257 052
REGON: 59001918100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spala.lodz.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, jednostka organizacyjna nie posiadające osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi leśnej – dojazd pożarowy nr 3 od km 0+800 do km 2+330 w leśnictwie Kruszewiec i Luboszewy” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont (regenerację) nawierzchni bitumicznej odcinka drogi leśnej od km 0+800 do km 1+700. Długość odcinka 0+900 km. Regeneracja - podwójne powierzchniowe utrwalenie zostanie wykonane po uprzednim wyrównaniu istniejącej nawierzchni. Zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Pzp, przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w Dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która zawiera szczegóły dotyczące materiałów i technologii. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wadium w wysokości 10 000 PLN, Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy Pzp. Szczegółowe informacje dot. wadium zawarto w Rozdziale XII SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowy zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. Kompletna oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy - (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ), którego podstawą do sporządzenia są: a) dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót i opis prac, b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), Nie dołączenie do oferty formularza ofertowego skutkować będzie odrzuceniem oferty przez Zamawiającego zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp); 2) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdziału VIII pkt 1 – wg wzoru stanowiącego Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami w rozdziale IX pkt 2, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz.U. z 2017 r., poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont ulicy Słonecznej w Hucie Dłutowskiej, remont odcinka ulicy Zagajnikowej w Hucie Dłutowskiej oraz remont drogi wewnętrznej odchodzącej od ul. Bełchatowskiej w Dłutowie
Dodano: 2024-06-16 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych lub wzmocnionych tłuczniem na terenie Gminy Miasto Zgierz w 2024 roku – zamówienie powtórzone do zamówienia IR.271.3.2024.
Dodano: 2024-06-11 - Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Żytno.
Dodano: 2024-06-11 - Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych dróg na terenie Gminy Dłutów
Dodano: 2024-06-09 - REMONT DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH:PIASKI, ROGÓW, WOLA ŚWINIECKA, ŚWINICE WARCKIE
Dodano: 2024-05-21 - Bieżące utrzymanie dróg i remonty nawierzchni ulic na terenie Miasta Brzeziny w 2024 roku.
Dodano: 2024-02-05 - „Naprawy cząstkowe jezdni masą mineralno-asfaltową z recyklera, „na zimno” i interwencyjne oraz emulsją i grysem ulic miasta Skierniewice w 2024r.
Dodano: 2024-01-17 - Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Wieruszów
Dodano: 2023-12-29 - Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Wieruszów
Dodano: 2023-12-08 - Remont drogi gminnej nr dg 110208E w miejscowości Korytno
Dodano: 2023-11-30