Przetargi.pl
„Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi leśnej – dojazd pożarowy nr 3 od km 0+800 do km 2+330 w leśnictwie Kruszewiec i Luboszewy”

Nadleśnictwo Spała ogłasza przetarg

  • Adres: 97-215 Inowłódz, Spała, ul. A. Gabrysiewicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 257 050 , fax. 447 257 052
  • Data zamieszczenia: 2018-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Spała
    Spała, ul. A. Gabrysiewicza 2
    97-215 Inowłódz, woj. łódzkie
    tel. 447 257 050, fax. 447 257 052
    REGON: 59001918100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spala.lodz.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, jednostka organizacyjna nie posiadające osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi leśnej – dojazd pożarowy nr 3 od km 0+800 do km 2+330 w leśnictwie Kruszewiec i Luboszewy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont (regenerację) nawierzchni bitumicznej odcinka drogi leśnej od km 0+800 do km 1+700. Długość odcinka 0+900 km. Regeneracja - podwójne powierzchniowe utrwalenie zostanie wykonane po uprzednim wyrównaniu istniejącej nawierzchni. Zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Pzp, przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w Dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która zawiera szczegóły dotyczące materiałów i technologii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wadium w wysokości 10 000 PLN, Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy Pzp. Szczegółowe informacje dot. wadium zawarto w Rozdziale XII SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowy zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. Kompletna oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy - (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ), którego podstawą do sporządzenia są: a) dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót i opis prac, b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), Nie dołączenie do oferty formularza ofertowego skutkować będzie odrzuceniem oferty przez Zamawiającego zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp); 2) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdziału VIII pkt 1 – wg wzoru stanowiącego Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami w rozdziale IX pkt 2, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz.U. z 2017 r., poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach