Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTU MIESZKANIA KOMUNALNEGO W BUDYNKU PRZY ULICY CICHEJ 2/6 W GORLICACH

Miasto Gorlice ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 551 252 , fax. 183 551 212
  • Data zamieszczenia: 2020-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorlice
    ul. Rynek 2
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 183 551 252, fax. 183 551 212
    REGON: 49189320400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTU MIESZKANIA KOMUNALNEGO W BUDYNKU PRZY ULICY CICHEJ 2/6 W GORLICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające wykonaniu remontu mieszkania komunalnego w budynku przy ulicy Cichej 2/6 w Gorlicach, które obejmują: 1) demontaż gazowego ogrzewacza wody przepływowej, 2) wykonanie instalacji c.o. i c.w.u. z rur PB etażowego, zasilanego gazem ziemnym i kotłem z zamkniętą komorą spalania w skład której wejdą: a) kocioł gazowy z zamkniętą komorą spalania o mocy 24kW, b) zainstalowane w kuchni, 3 pokojach i łazience grzejniki panelowe naścienne dostosowane wielkością do kubatury pomieszczeń i łazienkowy grzejnik drabinka, c) zawory grzejnikowe wyposażone w głowice termostatyczne z regulacją wstępną, d) rurki i kształtki do wykonania instalacji, e) uchwyty do mocowania instalacji i grzejników, f) systemowy wkład kominowy dwupłaszczowy z blachy kwasoodpornej z niezbędnymi kształtkami zamontowany we właściwym przewodzie kominowym wskazanym pisemnie przez kominiarza, 3) wymianę na nową instalacji elektrycznej wraz z tablicą bezpiecznikową i licznikową, przyciskami podtynkowymi zwykłymi i bryzgoszczelnymi, gniazdami wtyczkowymi i puszkami z równoczesnym dostosowaniem do montażu kotła centralnego ogrzewania. Nowa instalacja po nowej trasie w rurach karbowanych, w bruzdach z zaprawieniem bruzd, 4) wymianę zużytych elementów instalacji wodnej i kanalizacyjnej z równoczesnym przystosowaniem do montażu kotła centralnego ogrzewania oraz rozprowadzeniem wody ciepłej i zimnej rurami PB, 5) wykonanie nowego podejścia kanalizacyjnego przez łazienkę do zlewozmywaka w kuchni, 6) przystosowanie instalacji gazowej do montażu kotła c.o., 7) demontaż 3 szt. pieców kaflowych w pokojach z uzupełnieniem posadzki po zdemontowanych piecach zaprawą cementową i zamurowaniem otworów po rurach dymowych, 8) demontaż instalacji gazowej w części zasilającej piece kaflowe, 9) wymianę na nowe, typowe kratek wentylacyjnych po uprzednim sprawdzeniu drożności przewodów kominowych i ewentualnym udrożnieniu, 10) wymianę na nowe drzwi do pokoi, kuchni i łazienki w kolorze jasny dąb oraz wejściowych do mieszkania w kolorze dąb i szerokości 90 cm, 11) wymianę na nowe wyposażenia kuchni i łazienki: kuchenki gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem, zlewozmywaka na dwukomorowy blaszany z syfonem, baterii zlewozmywakowej, muszli ustępowej kompakt z podejściem, 12) wymianę na nowe okładzin ściennych z płytek ceramicznych w odcieniu beżu np. RAL 1001, 13) ułożenie na posadzce łazienki płytek ceramicznych o współczynniku poślizgu R11 w kolorze jw., 14) uzupełnienie ubytków tynków i ścian po robotach instalacyjnych, 15) demontaż wykładziny PCV z posadzek kuchni, łazienki i tapet ze ścian kuchni, 16) przetarcie powłok malarskich ścian i sufitów, 17) pomalowanie farbą emulsyjną białą ścian i sufitów po uprzednim przygotowaniu podłoża, 18) ułożenie na posadzce w kuchni nowej wykładziny PCV (w odcieniu brązu) wraz z listwami przyściennymi, 19) wywiezienie i utylizację we własnym zakresie wszelkiego gruzu pozostałego po remoncie, 20) uporządkowanie mieszkania po remoncie. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót - w zakresie robót które obejmuje przedmiot umowy – załącznik nr 1 do SIWZ (przy czym ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie będzie on stanowił podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1000,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc 00/100) Wadium musi obejmować okres związania ofertą to jest 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018, poz. 110 ze zm.). Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 59 2030 0045 1110 0000 0160 8370 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku Zamawiającego musi nastąpić najpóźniej w terminie składnia ofert. Wadium w formie innej niż pieniądz należy wnieść najpóźniej w terminie składnia ofert, wraz z ofertą jako oddzielny dokument lub złożyć w kasie Zamawiającego: Kasa UM Gorlice (czynna: poniedziałek w godz. 8.30 – 14.30, wtorek do piątek 8.00 – 14.30). Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji obejmować musi co najmniej 30 dniowy termin związania ofertą. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. b) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Na ofertę składają się: 1. Wypełniony formularz „OFERTA”, który należy sporządzić w postaci papierowej ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy, 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 1.2. Jeżeli Wykonawca, który na podstawie art. 22a ustawy Pzp, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, składa wraz z ofertą zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 1.3. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369) celem zbadania czy nie zachodzi przesłanka wykluczenia wykonawcy z postępowania określona w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wykonawca może wykorzystać wzór oświadczenia stanowiącego zał. nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach