Przetargi.pl
wykonanie remontu mieszkań na terenie miasta Gliwice w ramach zadania pt. "Mieszkania na start. Adaptacja lokali komunalnych Gminy Gliwice na cele mieszkań socjalnych"

Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, ul. Dolnych Wałów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 392 900 , fax. 323 392 962
  • Data zamieszczenia: 2016-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o
    ul. Dolnych Wałów 11
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 323 392 900, fax. 323 392 962
    REGON: 27656763200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie remontu mieszkań na terenie miasta Gliwice w ramach zadania pt. "Mieszkania na start. Adaptacja lokali komunalnych Gminy Gliwice na cele mieszkań socjalnych"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z numeracją SIWZ: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu mieszkań na terenie miasta Gliwice w ramach zadania pt. "Mieszkania na start. Adaptacja lokali komunalnych Gminy Gliwice na cele mieszkań socjalnych". 3.2. Zgodnie z Art.36aa ust.1 PZP Zamawiający wymaga składania ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Numer zadania częściowego Nazwa zadania częściowego 1 Wykonanie remontu lokali mieszkalnych przy ul. Marzanki 3/8, ul. Orlickiego 9/14, ul. Skłodowskiej 1/10, ul. Styczyńskiego 55/4, ul. Styczyńskiego 47/9 w Gliwicach w ramach zadania pt. "Mieszkania na start. Adaptacja lokali komunalnych Gminy Gliwice na cele mieszkań socjalnych". 2 Wykonanie remontu lokali mieszkalnych przy ul. Gorzołki 13oficyna/11, ul. Paulińskiej 9oficyna/15, ul. Reymonta 22/3, ul. Św. Jacka 43/5, ul. Wielickiej 32a/1w Gliwicach w ramach zadania pt. "Mieszkania na start. Adaptacja lokali komunalnych Gminy Gliwice na cele mieszkań socjalnych". 3 Wykonanie remontu lokali mieszkalnych przy ul. Franciszkańskiej 24a/2, ul. Franciszkańskiej 23/1, ul. Częstochowskiej 15/1a, ul. Lutyckiej 3/5, ul. Łużyckiej 14/6 w Gliwicach w ramach zadania pt. "Mieszkania na start. Adaptacja lokali komunalnych Gminy Gliwice na cele mieszkań socjalnych". 3.3. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 3.4. Zgodnie z Art.36aa ust.2 Zamawiający mogą składać ofertę tylko w odniesieniu do jednej, wybranej części zamówienia. 3.5. Wspólny Słownik Zamówień: CPV – 45000000 – 7 – ROBOTY BUDOWLANE CPV – 45300000 – 0 – ROBOTY INSTALACJI BUDOWLANYCH CPV – 45330000 – 9 - HYDRAULIKA I ROBOTY SANITARNE CPV – 45321000 - 3 - IZOLACJA CIEPLNA CPV – 45310000 – 3 – ROBOTY INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ CPV – 45332000 – 3 – INSTAL. WODOCIĄGOWA I KANALIZACYJNA CPV – 45420000 – 7 – ROBOTY W ZAKRESIE ZAKŁADANIA STOLARKI CPV – 45431200 – 6 - UKŁADANIE GLAZURY CPV – 45442100 – 8 – ROBOTY MALARSKIE CPV – 45450000 – 6 – ROBOTY WYKOŃCZENIOWE, POZOSTAŁE. 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: a. przedmiary robót oddzielnie dla każdego lokalu mieszkalnego, b. specyfikacja materiałowa. 3.4. Za skuteczne powiadomienie mieszkańców, zakładów usługowych i gestorów sieci o prowadzonych robotach i utrudnieniach z tym związanych odpowiada Wykonawca Sposób powiadomienia zgodnie z decyzją Wykonawcy i obowiązującym prawem. 3.5. Koszty przeglądów gwarancyjnych i przeglądu pogwarancyjnego ponosi Wykonawca. Prosimy o uwzględnienie faktu w wycenie przedmiotu zamówienia. 3.6. Zamawiający przekaże Wykonawcy bezpłatnie kompletną dokumentację w dniu podpisania umowy (wersja papierowa). 3.7. Zamawiający dopuszcza prowadzenie przez Wykonawcę robót w systemie dwuzmianowym. 3.8. Dokonanie wizji w terenie. Pomimo szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający informuje o możliwości dokonania przed złożeniem oferty wizji lokalnej terenu budowy, układu komunikacyjnego oraz otoczenia budowy w celu oszacowania przez Wykonawcę na jego własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyk oraz wszelkich danych jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty na wykonanie robót będących przedmiotem zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt własny Wykonawcy. Osobą odpowiedzialną za organizację wizyty na terenie placu budowy jest Pani Olga Włuka, tel. (32) 33-92-978, email: olga.wluka@zbmgliwice.pl Niniejszym pragniemy poinformować, iż wyznaczona osoba nie jest upoważniona do przyjmowania i udzielania ewentualnych odpowiedzi na zapytania do zapisów niniejszej specyfikacji. Formę i terminy procedury reguluje dalsza treść SIWZ oraz przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.9. Rozwiązania równoważne. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art.30 ust.1-3 PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji projektowej standardów, będą posiadały wymagane odpowiedne atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Ponadto Zamawiający w odniesieniu do wszystkich norm, europejskich ocen technicznych aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia dopisuje wyrazy „lub równoważny” w przypadku braku przedmiotowego określenia. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art.30 ust.5 Ustawy złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 3.10. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w opisie przedmiotu zamówienia, których dotyczy. 3.11. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 3.12. Rozwiązania wynikające z zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i innych elementów równoważnych nie mogą wywołać żadnych zmian układu funkcjonalnego i parametrów techniczno-użytkowych. 3.13. Zamawiający przewiduje jednokrotne fakturowanie w każdym zadaniu częściowym; rozliczenie robót kosztorysem powykonawczym. 3.14. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót. Roboty nie wykonane, nie podlegają fakturowaniu w ramach niniejszego kontraktu. 3.15. Wykonawca we własnym zakresie dostarcza niezbędny sprzęt, narzędzia oraz materiały do wykonania zamówienia. 3.16. Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień, narażając użytkowników budynku i ich posesji na szkody. 3.17. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ i odpowiada za nieprzestrzeganie tych przepisów. 3.18. Zatrudnione osoby winne posiadać aktualne, wymagane prawem polskim zaświadczenia o zdolności do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem. 3.19. Zamawiający nie wyraża zgodny na instalowanie w obrębie realizacji inwestycji (cały teren działki, której dotyczy inwestycja) reklam bez jego zgody. Warunki uzyskania zgody j.w. mogą być przedmiotem oddzielnych negocjacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo wywieszenia na terenie budowy bannera reklamującego firmę Zamawiającego. 3.20. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualnie powierzonych i w toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotyczących Zarządu Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach. 3.21. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.22. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy ramowej. 3.23. Miejsce realizacji: lokale mieszkalne na terenie Miasta Gliwice, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z numeracją SIWZ: 13.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: W zadaniu częściowym nr 1: 4 000.00 PLN [słownie: cztery tysiące 00/100 PLN], W zadaniu częściowym nr 2: 4 000.00 PLN [słownie: cztery tysiące 00/100 PLN]. W zadaniu częściowym nr 3: 4 000.00 PLN [słownie: cztery tysiące 00/100 PLN]. 13.2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 03.01.2017r., do godz. 09:00. 13.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank - oddział w Gliwicach 20 1050 1285 1000 0022 2649 4546. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 13.4 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 13.5 Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 13.6 Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 PZP oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 13.7 Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 PZP. 13.8 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.9 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach