Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy wyrobów biurowych i jednorazowego obuwia ochronnego dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach

Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44101 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2789171, 2789172, 2789193, , fax. 032 2789197, 2789198
  • Data zamieszczenia: 2016-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
    ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
    44101 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, fax. 032 2789197, 2789198
    REGON: 28836600028
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy wyrobów biurowych i jednorazowego obuwia ochronnego dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów biurowych i jednorazowego obuwia ochronnego dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, a zatem przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery odrębne zadania, w tym: Zadanie nr 1 – Jednorazowe obuwie ochronne Zadanie nr 2 – Teczki plastikowe Zadanie nr 3 – Druki biurowe tzw. gotowe Zadanie nr 4 – Teczki na akta osobowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określonymi ilościami zawarty został w „Specyfikacji Asortymentowo – Cenowej”, stanowiącej załącznik od nr 2.1 do nr 2.4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane zadania, lecz nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolnie wybrane pozycje w zadaniach, w poszczególnych zadaniach musi być wyceniony pełen asortyment w ilościach podanych przez Zamawiającego. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym zadaniu zostaną odrzucone. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w niniejszej SIWZ. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie ”lub równoważne”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie zgodne z jego przeznaczeniem. W zakresie zadania nr 3 i nr 4 (dla każdej pozycji), przedmiot zamówienia posiada ustalone, powtarzalne standardy jakościowe i funkcjonalne oraz odpowiada ustalonym wymogom obowiązujących norm. Zamawiający wymaga, aby zamawiane druki z zakresu zadania nr 3 były czytelne i zgodne z opisem zamieszczonym w Specyfikacji Asortymentowo – Cenowej, załącznik nr 2.3 do SIWZ oraz z załączonymi wzorami umieszczonymi na stronie internetowej Zamawiającego (www.io.gliwice.pl). Druki muszą być zgodne z wzorami co do treści, układu, opisu kolumn i wierszy, kolejności zapisów, wielkości etc. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści druku w przypadku zmiany nazwy Zamawiającego oraz danych identyfikacyjnych ( np. nr REGON, NIP, etc.), a także w przypadku koniecznych zmian niezależnych od Zamawiającego, bez dodatkowych kosztów przy jednoczesnym zachowaniu cen jednostkowych druków. W takim przypadku Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę, a ten zobowiązuje się do wprowadzenia ww. zmiany w kolejnych dostawach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach