Przetargi.pl
wykonanie remontu lokalu użytkowego w budynku przy Placu Inwalidów Wojennych 14 w Gliwicach, celem przystosowania dla potrzeb Centrum Aktywizacji Zawodowej Powiatowego Urzędu Pracy

Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Dolnych Wałów 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3392900 , fax. 032 3392962
  • Data zamieszczenia: 2011-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o
    ul. Dolnych Wałów 11 11
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 3392900, fax. 032 3392962
    REGON: 27656763200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie remontu lokalu użytkowego w budynku przy Placu Inwalidów Wojennych 14 w Gliwicach, celem przystosowania dla potrzeb Centrum Aktywizacji Zawodowej Powiatowego Urzędu Pracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu użytkowego w budynku przy Placu Inwalidów Wojennych 14 w Gliwicach, celem przystosowania dla potrzeb Centrum Aktywizacji Zawodowej Powiatowego Urzędu Pracy. 2.Wycena oferty winna nastąpić na podstawie obowiązujących przepisów w szczególności Prawa Budowlanego, zasad BHP, etc, pozwolenia konserwatorskiego, zgłoszenia wykonania robót budowlanych, oraz zakresu robót określonego w załączonej dokumentacji technicznej. Zakres dokumentacji został określony w załączniku zatytułowanym - zestawienie dokumentacji. 3.Załączona dokumentacja obejmuje cały zakres zadania, łącznie z określeniem jakości stosowanych materiałów i stanowi podstawę do jego realizacji. Załączone przedmiary należy traktować jako dopełnienie dokumentacji stanowiącej podstawę sporządzenia oferty i przeanalizować je pod kątem zgodności z dokumentacją techniczną w zakresie przyjętych ilości czy standardu stosowanych materiałów. W przypadku stwierdzonej nieścisłości Wykonawca ma obowiązek wysłać zapytanie do Zamawiającego na adres Inwestora Zastępczego, w celu uzyskania odpowiedzi co do zakresu ewentualnej korekty. 4.W dokumentacji projektowo-wykonawczej przywołano nazwy handlowe materiałów i urządzeń w celu podania parametrów, rozwiązań technicznych i opisu ich funkcjonalności. Należy traktować je jako elementy przykładowe. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opis zastosowanych materiałów i urządzeń (nie gorszych niż w dokumentacji lub równoważnych), zgodnie z pkt. 10.10.4 SIWZ. 5.Zamawiający nie będzie uznawał jako roboty dodatkowe niedoszacowań w wycenie Wykonawcy, wynikających jedynie z niespójności przedmiarów z dokumentacją techniczną. 6.Zamawiający nie żąda załączenia do oferty kosztorysów ofertowych; należy jedynie określić cenę brutto za całe zdanie; cena constans bez względu na ewentualny wzrost podatku VAT. 7.Zalecenia, wytyczne, informacje dodatkowe i uzupełniające: Wymagany dokument: 7.1 Ofertę należy sporządzić z uwzględnieniem: a) zapisów uzupełniających z dnia 18.07.2011 wraz z informacjami zawartymi w części graficznej -traktując przedmiary jedynie jako materiał pomocniczy; b) obłożenia sufitów płytami gipsowo - włóknowymi 2x12,5 o odporności ogniowej 60 min (patrz p. 4.7 opisu technicznego); c) z zastosowaniem wyceny stali konstrukcyjnej zgodnie z dokumentacją w jej części graficznej; d) wykonania obudowy gipsowo - kartonowej instalacji wentylacji w pomieszczeniu 1.7 na całej długości, do końca tego pomieszczenia (nad wejściem do pomieszczenia 1.8.); e) z założeniem wykonania wentylacji w pomieszczeniu wc (pom. nr 1.4, 1.5) i aneksie kuchennym (pom. 1.6) z włączeniem do projektowanej instalacji nawiewno - wywiewnej (1 przewód wywiewny o długości ok. 2,0 m z pomieszczeń 1.4 i 1.5 oraz 1 przewód wywiewny ok. 0,9 m z pomieszczenia 1.6); f) wykonania instalacji wodnej bez zastosowania pompy podnoszącej ciśnienie wody za wodomierzem oraz przelicznika typu MC 601 współpracującego z projektowanym wodomierzem, g) realizacji tylko dwóch węzłów sanitarnych (w.g. projektu wykonawczego AK z dnia 31.03.2011r). 7.2 Podkreśla się założenie projektowe polegające na wyprowadzeniu wyrzutni dachowej i przewodu pionowego fi 400 ponad dach przyległego budynku. 7.3 Podkreśla się konieczność zakończenia docieplenia (górą) ścian w atrium obróbką blacharską z blachy ocynkowanej oraz wykonanie parapetów w atrium w kolorze RAL 9007 (szary). 7.4Wytyczne realizacji: a)Przystąpić do przebudowy schodów wejściowych po uprzednim zamontowaniu drzwi Dw 3 na klatkę schodową wraz z domofonem. b)Po wprowadzeniu na plac budowy przez Inwestora, Wykonawca (w porozumieniu z Inspektorem nadzoru) winien zawiadomić Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej i Zarządcę o rozpoczęciu robót budowlanych. 7.5Zobowiązuje się Wykonawcę do bieżącego utrzymania porządku na klatce schodowej w trakcie remontu oraz o dbałość o istniejącą zieleń w atrium. 7.6 Do prac remontowych na dachu przyszłego pomieszczenia technicznego Wykonawca winien przystąpić po uprzednim zabezpieczeniu w porozumieniu ze Wspólnotą Mieszkaniową zieleni atrium. 7.7 Należy odtworzyć siatkę nad podwórzem po wykonaniu prac remontowych (w tym montażu urządzeń) w obrębie atrium. 7.8 Prace remontowe muszą być wykonywane w godzinach zgodnych z regulaminem porządku domowego lub w godzinach uzgodnionych ze wspólnotą mieszkaniową. Szczegóły zostaną uzgodnione i zapisane w harmonogramie robót budowlanych o którym mowa w§2 pkt.2 wzoru umowy. 8.Oferta nie może przekroczyć wartości j.n. (ze względu na udział środków celowych): Sieć teleinformatyczna - 80 000,00 zł brutto System kolejkowy - 110 000,00 zł brutto 9.Zaleca się dokonanie oględzin remontowanego obiektu w naturze. 10.Oferta winna zostać tak skalkulowana by uwzględniała również wszelkie koszty towarzyszące, w tym m.in.: -koszt ewentualnych dodatkowych uzgodnień mogących wyniknąć ze zmiany podczas realizacji lub obowiązującego prawa, -składowania, utylizacji i transportu odpadów (przepisy dotyczące gospodarowaniem odpadami), w tym m.in. wywóz i składowanie humusu i ziemi, -opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej po wykonaniu remontu; -uzgodnienie warunków współpracy i nadzoru z dostawcami mediów i usług , jeśli dotyczy to m.in. Vattenfall Polska (w zakresie energii elektrycznej), Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji, Przedsiębiorstwem Energetyki Cieplnej, Telekomunikacją Polską, etc., -dostawa mediów do celów technologicznych i socjalnych (wraz z opłatami); -usługi sprzątania obiektu w okresie realizacji inwestycji oraz po wykonaniu prac budowlanych. 11.W celu uzyskania wszelkich pozwoleń oraz wynikających z tego tytułu opłat, związanych z realizacją przedmiotowej inwestycji Zamawiający wystawi Wykonawcy (na jego pisemny wniosek) stosowne pełnomocnictwo/pełnomocnictwa. 12.W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót. Roboty nie wykonane, nie podlegają fakturowaniu w ramach niniejszego kontraktu. 13.Roboty zamienne, dodatkowe i niewykonane będą wyceniane i rozliczane według średnich stawek i cen w SEKOCENBUD (województwo śląskie, kwartał zgodnie z okresem wyceny, lub na podstawie średnich cen rynkowych (Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do faktur dostawców Wykonawcy w celu oszacowania ceny za wykonane prace dodatkowe). 14.Wykonawca we własnym zakresie dostarcza niezbędny sprzęt, narzędzia oraz materiały do wykonania usługi. 15.Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień, narażając użytkowników budynku i ich posesji na szkody. 16.Do obowiązku Wykonawcy należy przeprowadzenie na własny koszt wymaganych odbiorów. 17.Składając w ofercie oświadczanie o zgodności z warunkami przetargu Wykonawca zaświadcza, iż podczas realizacji zadania (na podstawie otrzymanego zlecenia) będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe w zakresie wykonywanych prac oraz osobami uprawnionymi do pełnienia funkcji: kierownika robót, kierownika robót instalacyjnych, kierownika robót elektrycznych. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć każdorazowo kopię uprawnień właściwego kierownika robót, wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Ustawa z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001r., Nr 5, poz. 42 z późn. zmianami). 18.Wykonawca jest odpowiedzialny za realizację umowy pod kątem zgodności z przepisami BHP oraz wytycznych środowiskowych. Inspektor Nadzoru wyznaczony przez Zamawiającego będzie zobowiązany do nadzorowania Wykonawcy w zakresie spełniania ww. warunków pod groźbą wstrzymania robót; w przypadku braku wyeliminowania wskazanych niezgodności, docelowo odstąpienia od umowy. 19.Zamawiający nie wyraża zgodny na instalowanie w obrębie realizacji inwestycji (cały teren działki, której dotyczy inwestycja) reklam bez jego zgody. Warunki uzyskania zgody j.w. mogą być przedmiotem oddzielnych negocjacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo wywieszenia na terenie budowy bannera reklamującego firmę Inwestora Zastępczego. 20.W ramach zrealizowanej inwestycji Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na okres minimum 3 lat. 21.Pozostałe warunki realizacji zamówienia reguluje treść wzoru umowy, który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. 22.Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualnie powierzonych i w toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotyczących Zarządu Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 12 000.00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy 00/100 PLN). 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2011-08-26 do godz. 09:00. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Inwestora Zastępczego: ING Bank - oddział w Gliwicach 20 1050 1285 1000 0022 2649 4546. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b: nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na roboty budowlane
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.zbm.gliwice.pl/iz2.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach