Przetargi.pl
Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. Blacharskiej 1 m 643 w Warszawie w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 225 493 737
  • Data zamieszczenia: 2017-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 225 493 737
    REGON: 1085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. Blacharskiej 1 m 643 w Warszawie w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji i gwarancji. 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. Blacharskiej 1 m 643 w Warszawie w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej. 3.1.1. W zakresie przedmiotu zamówienia roboty należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, stanowiącą Rozdział IV SIWZ oraz zgodnie z przedmiarami robót w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, stanowiącymi Rozdział V SIWZ. 3.1.2. Do wykonania przewidziane są n/w roboty wyszczególnione w przedmiarach robót: 3.1.2.1. Branża budowlana - rozbiórkowe - posadzkarskie - murarsko-tynkarskie - malarskie - stolarskie - wywóz elementów z rozbiórki na odl. do 30 km - demontaż i ułożenie uzyskanych z rozbiórki skrzydeł i ościeżnic okiennych i wywiezienie ich poza teren wykonywanych prac. - uszczelnienie styku okien ze ścianą - montaż nawiewników higrosterowanych. - naprawa uszkodzonych tynków wewnętrznych i zewnętrznych związanych z pracami wymiany stolarki okiennej. - uzupełnienie malowania tynków wewnętrznych i zewnętrznych glifów. - naprawa obejmująca odtworzenie lub wymianę naruszonych miejsc, takich jak próg drzwi balkonowych lub podłoga. Wymagania dotyczące właściwości materiałów i wyrobów budowlanych - PCV użyte do wyrobu okien powinno być bezkadmowe, wysokoudarowe, w kolorze białym, odporne na wpływ warunków atmosferycznych w tym działaniu promieni UV. - Współczynnik przenikania ciepła dla okna zainstalowanego w rozumieniu okna i drzwi balkonowe Uw max 0,9 W/m2K oraz o współczynniku przenikania ciepła dla pakietu szybowego Ug max 0,7 W/m2K - Współczynnik infiltracji powietrza dla otwieranych okien i drzwi balkonowych musi wynosić nie więcej niż 0,3 ( m h da Pa2/3) - System uszczelnienia minimum podwójny o profilu zamkniętym: • odporny na działanie zmiennych warunków atmosferycznych w przedziale temperatury minus 30°C do plus 60° C. • odporny na działanie sił mechanicznych, roztworów, środków do mycia i detergentów. • wyklucza się wnikanie wód opadowych w układ rama skrzydła a ościeżnica. - Profile wzmacniające muszą być zabezpieczone antykorozyjnie. Ponadto okna muszą posiadać: - krajową deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla wyrobów oznakowanych znakiem budowlanym, lub - deklarację zgodności dla wyrobów oznakowanych znakiem CE lub, - deklarację właściwości użytkowych dla wyrobów oznakowanych znakiem CE - dokumenty równoważne potwierdzające, że oferowana stolarka okienna oraz wszystkie jej elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiające w opisie przedmiotu zamówienia w siwz. - świadectwo badań (np. ITB) lub certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami określonym w opisie przedmiotu zamówienia oferowanej stolarki PCV, sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone –przez tłumacza przysięgłego-na język polski, potwierdzające dla oferowanej stolarki PCV współczynnik przenikania ciepła dla okna zainstalowanego – w rozumieniu okno i drzwi balkonowe - Uw max 0,9W/m2K. - świadectwo badań (np. ITB) lub certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oferowanej stolarki PCV, sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski, potwierdzające dla oferowanego zainstalowanego w stolarce PCV pakietu szybowego współczynnik przenikania ciepła Ug max 0,7W/m2K. - Okucia muszą być obwiedniowe zapewniające bezpieczną eksploatację przez cały okres użytkowania bez obniżenia wytrzymałości i pogorszenia działania poniżej parametrów określonych w Aprobacie Technicznej. Mocowane minimum przez dwie ścianki PCV. Okucia muszą umożliwiać swobodne dwukierunkowe przemieszczenie suwaków z czopami, przy czym wszystkie części zamykające powinny przemieszczać się równocześnie o tę samą wartość. Po osadzeniu okucia w oknie lub drzwiach balkonowych powinna być możliwa regulacja położenia skrzydła względem ościeżnicy. Na widocznych po zainstalowaniu częściach okuć powinien być umieszczony trwały i czytelny znak producenta. Ponadto okucia obwiedniowe muszą posiadać: - krajową deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla wyrobów oznakowanych znakiem budowlanym , lub - deklarację zgodności dla wyrobów oznakowanych znakiem CE lub , - deklarację właściwości użytkowych dla wyrobów oznakowanych znakiem CE - dokumenty równoważne potwierdzające, że oferowana stolarka okienna oraz wszystkie jej elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia w siwz. - Listwy przyszybowe muszą gwarantować łatwą wymianę szyb. - Okna montowane w mieszkaniach muszą gwarantować regulację dopływu powietrza poprzez: • wyposażenie okna w okucie z narożnikiem rozszczelniającym (mikrowentylacją) • wmontowanie w górną część okna i drzwi balkonowych zgodnie z rysunkami automatycznych nawiewników higrosterowanych, zapewniających wskaźnik izolacyjności akustycznej nie mniejszy, niż 32dB (A), z możliwością regulacji strumienia powietrza od maximum do minimum, przy czym minimalny strumień powietrza nie może być równy zeru. Nawiewniki higrosterowane muszą posiadać: - krajową deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla wyrobów oznakowanych znakiem budowlanym, lub - deklarację zgodności dla wyrobów oznakowanych znakiem CE lub, - deklarację właściwości użytkowych dla wyrobów oznakowanych znakiem CE - dokumenty równoważne potwierdzające, że oferowana stolarka okienna oraz wszystkie jej elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia w siwz. 3.1.2.2. Branża sanitarna: Obejmuje wykonanie robót instalacyjnych w lokalu polegających na: - wymianie instalacji lokalowych z.w. i c.c.w. - wymianie instalacji lokalowej kanalizacyjnej - wymianę urządzeń sanitarnych - wymianę armatury sanitarnej, - sprawdzenie szczelności instalacji zw i cw - wymiana kuchni gazowej - próba ciśnieniowa instalacji gazowej - wywiezienie elementów z rozbiórki na złom 3.1.2.3. Branża elektryczna: Obejmuje wykonanie robót instalacyjnych w lokalu polegających na: - montażu obwodów instalacji elektrycznej wewnętrznej w lokalu, zgodną z PN-ICE 60 364 jako podtynkową trójprzewodową, - wymianie elementów tablicy zabezpieczeń mieszkaniowych jak wyłączniki tablicowe, modułowe, nadprądowe i wyłącznik różnicowy, - wykonanie w lokalu robót instalacyjnych elektrycznych zgodnie w przedmiarem robót i technologią ujętą w STWiORB polegających na montażu: obwodów instalacyjnych gniazd wtyczkowych, wymianie istniejącego i montaż nowego osprzętu instalacyjnego zgodnie z dokumentacją i wytycznymi Normy N SEP E-002, - wykonanie pomiarów rezystancji izolacji, impedancji pętli zwarcia i dokumentacji powykonawczej zawierającej protokoły z pomiarów, schemat 1-kreskowy i naniesione na rysunku rzutu lokalu elementy wykonanej instalacji. Wykonawca zobowiązany jest dokonać formalności związanych z zakupem energii elektrycznej oraz pokryć koszty z tym związane (brak licznika w pustostanie). 3.2. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. będą wykonywane pod nadzorem inspektorów nadzoru ds. ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w DOM ”Służewiec” w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, Warszawa, ul. Smoluchowskiego 2. 3.3. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. zastosowanie materiałów posiadających co najmniej te same parametry techniczne i standardy jakościowe, co wskazane w SIWZ lub posiadających parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w SIWZ oraz spełniających wymogi odpowiednich polskich norm / aprobat technicznych i inne zgodnie z wymogiem pkt. 3.7 SIWZ. 3.4. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają przedmiary robót – stanowiące Rozdział V SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – stanowiąca Rozdział IV SIWZ oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45410000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy w przedmiotowym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Oferta powinna się składać z: 9.1.1. wypełnionego i podpisanego formularza oferty zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz kosztorysów ofertowych podpisanych (parafowanych) przez Wykonawcę na każdej stronie. 9.1.2. aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru Formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 9.1.3. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej). 9.1.4. pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest złożona przez Wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ. 9.1.5. informacji określonej w pkt. 16.3. SIWZ w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż odpowiednio 8 % stawki podatku od towarów i usług, 9.1.6. dowodów, o których mowa w pkt. 14.9. SIWZ, w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, UWAGA: 9.2. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku do materiałów przetargowych. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. UWAGA: NIE MOŻNA TEGO DOKUMENTU ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ. Należy to zrobić w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach