Przetargi.pl
Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 576 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów DOM Służewiec w branżach ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2011-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 576 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów DOM Służewiec w branżach ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji i gwarancji. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 576 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branżach: ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej: 1.1. W branży budowlanej: 1.1.1.wymianę posadzek z paneli , tworzyw sztucznych, na wykładzinę rulonową PCV gr. 1.6 mm wraz z przygotowaniem , naprawą podłoża i wymianą listew p.podłogowych 1.1.2.rozebranie posadzki z płytek 1.1.3.czyszczenie posadzek - p.pokój, łazienka i wc 1.1.4.wymianę progu drewnianego przy drzwiach wejściowych na nowy 1.1.5.montaż listew aluminiowych na połączeniu wykładziny w drzwiach 1.1.6.wymianę stolarki drzwiowej drewnianej na nową - drzwi wewnątrzlokalowe, przeszklone - w pokojach, kuchni (z naświetlem), łazience, wejściowe pełne, wzmocnione - kolor do uzgodnienia drewnopodobny - wraz z ościeżnicami i okuciami stolarskimi 1.1.7.rozebranie szaf, boazerii, okładzin z glazury, płyt styropianu 1.1.8.rozebranie ścianki działowej 1.1.9.wykucie kołków, wsporników itp 1.1.10.zeskrobanie farby, zmycie tynku sufitów i ścian 1.1.11.gruntowanie podłoży ścian preparatem Betontotakt 1.1.12.gruntowanie podłoży ścian, sufitów preparatem Uni -Grunt 1.1.13.wykonanie lamperii na ścianach w kuchni do wys. 1.50m , w łazience, wc do wysokości 2.0m 1.1.14.naprawę bruzd , uzupełnienie tynków kat. III , 1.1.15.wykonanie tynków jednowarstwowych wew. gr.3mm 1.1.16.szpachlowanie tynków ścian gipsem szpachlowym 1.1.17.dwukrotne malowanie f. emulsyjną tynków w kolorze białym -w całym lokalu 1.1.18.wymiana kratek wentylacyjnych z PCV o wym. 14x21cm w kuchni , łazience i wc 1.1.19.malowanie farbą olejną rur o śr. do 50mm., grzejników radiatorowych oraz powierzchni metalowych pełnych 1.1.20.wymianę ekranu wraz ze stelażem 1.1.21.montaż drzwiczek rewizyjnych w ekranach 1.1.22.wywóz elementów z rozbiórki na odl. do 30 km 1.2. W branży sanitarnej: 1.2.1.Instalacja kanalizacji sanitarnej: 1.2.1.1. wymiana podejść kanalizacyjnych, zdegradowanych rur PCW na nowe. 1.2.1.2.wymiana urządzeń sanitarnych na nowe 1.2.2.Instalacja zw. i cw.: 1.2.2.1.montaż podejść wodnych z polipropylenu do 2 MPa . 1.2.2.2.wymiana armatury sanitarnej. 1.2.2.3.sprawdzenie szczelności inst. zw i cw 1.2.3. Instalacja gazowa: 1.2.3.1.wymiana uszkodzonej, zużytej kuchni gazowej na nową. 1.2.3.2.sprawdzenie szczelności instalacji gazowej. 1.2.4.Roboty dodatkowe: 1.2.4.1.zabezpieczenie podłóg folią 1.2.4.2.wywiezienie złomu z demontażu 1.3. W branży elektrycznej: 1.3.1.Wykonanie nowej instalacji elektrycznej w systemie TN-S zgodnie z normą PN-ICE 60364 jako podtynkową trójprzewodową z wydzielonymi obwodami gniazd i oświetlenia i doposażenie lokalu w wymaganą ilość obwodów wydzielonych i minimalną liczbę gniazd wtyczkowych i wypustów oświetleniowych z innym rozmieszeniem punktów osprzętowych w lokalu demontaż starych i montaż nowych w inny miejscu - zgodnie z wytyczne N SEP-E-002 1.3.2.Zakres prac: 1.3.2.1.demontaż istniejącej p t instalacji elektrycznej, osprzętu, tablicy rozdziału energii i zabezpieczeń, 1.3.2.2.wymiana instalacji elektrycznej dla obwodów oświetleniowych i gniazd wtyczkowych, 1.3.2.3.montaż nowych zabezpieczeń przed- i zalicznikowych, 1.3.2.4.montaż wyłącznika przeciwporażeniowego, 1.3.2.5.montaż osprzętu (wyłączników, gniazd, opraw), 1.3.2.6.montaż przewodów obwodu wyrównawczego do wanny w łazience i do zlewu i kuchenki gazowej w kuchni 1.3.2.7.wykonanie prac poinstalacyjnych, 1.3.2.8.pomiary sprawdzające stan techniczny nowej instalacji, 1.3.2.9.dokumentacja powykonawcza: protokóły pomiarowe, schemat 1 kreskowy zasilania i rozdziału energii oraz instalacji z zaznaczeniem rozmieszczenia i oznaczeniem numeracją punktów odbioru, Zasilanie z tablicy piętrowej wykonać przewodem typu LgY o przekroju minimum 4 mm2 w rurze pod tynkiem. Przewody wyrównawcze do zlewu w kuchni i do wanny wykonać przewodem typu DY 4 mm2 i zakończyć puszką instalacyjną z pokrywą. Gniazda wtyczkowe stosować z bolcem o stopniu IP odpowiednim dla danego pomieszczenia lub warunków pracy. Zakrycie bruzd i przebić wykonać zaprawą cementowo - wapienną 1.2. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji będą wykonywane pod nadzorem DOM Służewiec w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 02-727 Warszawa, ul. Smoluchowskiego 2. 1.3. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 1.4. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają: 3 przedmiary robót - stanowiące Rozdział IV, V i VI SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca Rozdział VII SIWZ, oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.5. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji, mają być wykonywane zgodnie z: 1.5.1. 3-ma przedmiarami robót: Przedmiar robót inwestora dotyczący robót budowlanych, który stanowi Rozdział IV siwz, Przedmiar robót inwestora dotyczący robót sanitarnych, który stanowi Rozdział V siwz, Przedmiar robót inwestora dotyczący robót elektrycznych, który stanowi Rozdział VI siwz, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót część budowlana, sanitarna i elektryczna, która stanowi Rozdział VII siwz. 1.5.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118, ze zmianami) i jej przepisów wykonawczych, 1.5.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych, 1.5.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 1.5.5. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.5.5.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym: 1.5.5.1.1.W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania termin realizacji robót może ulec zmianie. Zostanie on wydłużony o okres, na który roboty zostały wstrzymane. Fakt ten musi być potwierdzony wpisem Zamawiającego do dziennika prac, o którym mowa w ust. 6. 1.5.5.1.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych Zamówieniem, nie więcej jednak niż 20 % wartości zamówienia. 1.5.5.1.3.W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może dokonać zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. 1.5.5.1.4.W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, które nie zostały przewidziane w przedmiarach robót stanowiących Rozdział IV, V i VI siwz, koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać je na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość robót dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia. Zmiany, o których mowa wyżej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 1.5.5.1.5. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku określonym w § 1 ust. 7 istotnych postanowień umowy, a także jeżeli w następstwie wydłużonych/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na terminy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przy wykazaniu należytej staranności nie może dotrzymać terminu wykonania przedmiotu zamówienia. 1.5.5.1.6. Ograniczenia środków budżetowych na realizację przedmiotu zamówienia. 1.5.5.1.7. Ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego. 1.5.5.1.8. Zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia. 1.5.5.1.9. Zmiany zakresu części przedmiotu zamówienia powierzonych podwykonawcom. 1.5.5.1.10.Zmiany wymaganej sprawozdawczości i rozliczeń kosztów wykonania przedmiotu zamówienia. 1.5.5.1.11. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych. 1.6. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania w trakcie wykonywania zamówienia materiałów i produktów odpowiadających wymaganiom ujętych w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych. Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące, aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej Rozdział od VII SIWZ i 3 -ch przedmiarach robót - stanowiących Rozdział IV, V i VI SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania robót w w dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. 1.7. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.7.1. prowadzenia dziennika prac na zasadach przewidzianych dla dziennika budowy, dostarczonego przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia robót, 1.7.2. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, 1.7.3. zabezpieczenia obiektu-lokalu- w trakcie wykonywania robót budowlanych przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 1.7.4. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót, 1.7.5. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli obiektu-lokalu- realizowanych robót budowlanych, stosowanych w ich toku wyrobów oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji zamówionego dzieła budowlanego, 1.7.6. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie i obiekcie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren i obiekt - lokal - po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. 1.7.7. wykonywania robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 1.7.8. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, placu budowy i terenu pod zaplecze budowy, 1.7.9. Wykonawca wybrany do podpisania umowy zobowiązany będzie załączyć do umowy kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie ogólnobudowlanym, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych i kserokopie aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby/osób, które będą kierownikiem prac, o których mowa w pkt. 8.1.3. specyfikacji. 1.7.10. Wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 1.8. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może korzystać z instalacji wodno - kanalizacyjnej i energii elektrycznej na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.9. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) oraz zastosowane materiały, na czas min. 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta nie krócej jednak niż 36 miesięcy. 1.10. Zaoferowana przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY -stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto nie może przekroczyć 90 % średniej warszawskiej określonej w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla I kw. 2011 r. tj. dla robót ogólnobudowlanych Rbrutto= 28,59 PLN, sanitarnych Rbrutto= 26,74 PLN, elektrycznych: Rbrutto= 25,48 PLN. Stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto obejmuje wartość stawki roboczogodziny kosztorysowej netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto + Kp + Z)]. Wykonawca musi wpisać oferowane stawki robocizny kosztorysowej Rnetto i Rbrutto, Kp i Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 1.11. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik kosztów pośrednich (Kp) od (R, S) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla I kw. 2011 r. i wynoszący dla robót ogólnobudowlanych: Kp = 60,00 %, sanitarnych Kp = 61,20 % i elektrycznych Kp = 58,40 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Kp w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 1.12. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik zysku (Z) od (R + S + Kp) ) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla I kw. 2011 r. i wynoszący dla robót ogólnobudowlanych: Z = 11,60 %, sanitarnych Z = 11,60 %, elektrycznych Z = 11,20 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 1.13. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (Wkz) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla I kw. 2011 r. i wynoszący dla robót ogólnobudowlanych: Wkz = 9,00 %, sanitarnych Wkz = 8,00 %, elektrycznych Wkz = 7,00 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Wkz w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 1.14. Ceny wszystkich materiałów, wyrobów i osprzętu nie mogą być wyższe niż 120% minimalnej ceny, jednak nie wyższe niż najniższe ze średnich cen dla danego asortymentu, podawanych w publikacjach SEKOCENBUD IMB, IMI, IME, dla I kw. 2011 r., a także w zakresie cen nie notowanych w powyższych publikacjach, nie mogą być wyższe niż ceny podane w Rozdziale VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Łączna suma cen pracy sprzętu (bez podatku VAT i narzutów) wskazana przez Wykonawcę w kosztorysach ofertowych nie może przekroczyć kwoty wynikającej z kosztorysów inwestorskich w wysokości: 452,61 zł. Ilość roboczogodzin, materiałów i czas pracy sprzętu oblicza się wg norm KNR. 1.15. Wynagrodzenie za wykonany zakres robót zostanie ustalone na podstawie przedłożonych i zatwierdzonych przez Zamawiającego kosztorysów zamiennych powykonawczych, sporządzonych w oparciu o obmiary robót rzeczywiście wykonanych i odebranych, katalogi przyjęte w ofercie, bezusterkowy protokół odbioru końcowego robót oraz stawki i narzuty przyjęte wg kosztorysów ofertowych. 1.16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego na skutek wprowadzenia robót zamiennych w oparciu o protokół konieczności, spisany przez obie strony i zatwierdzony przez Zamawiającego na postawie kosztorysu różnicowego, przy jednoczesnym zachowaniu tych samych cen i wskaźników, zawartych w kosztorysie ofertowym. 1.17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 1.18. Cena z VAT podana w ofercie uwzględniać musi podatek VAT wg stawki obowiązującej w dacie składania ofert. Zamawiający zastrzega, że cena oferty z VAT nie ulega zmianie ze względu na zmianę stawki podatku VAT, która nastąpi podczas realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach