Przetargi.pl
Wykonanie remontu lokali w podziale na 15 części.

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90-514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 628 70 00, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    Al. Tadeusza Kościuszki 47
    90-514 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 628 70 00, , fax. -
    REGON: 36375254600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu lokali w podziale na 15 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokali w podziale na 15 części: 5.1.1. Część 1 – Wykonanie remontu lokali: Lp. Adres Termin wykonania (dni) 1 Malinowa 10 m 19 30 + 3 2 Odolanowska 36 m 10 30 + 3 3 Wincentego Pola 31 m 19 30 + 3 4 Gnieźnieńska 11 m 24 45 + 3 5.1.2. Część 2 – Wykonanie remontu lokali: Lp. Adres Termin wykonania (dni) 1 Urzędnicza 9 m 45 14 + 3 2 Piekarska 7 m 3 30 + 3 3 Sierakowskiego 36 m 45 30 + 3 5.1.3. Część 3 – Wykonanie remontu lokali: Lp. Adres Termin wykonania (dni) 1 Trawiasta 33 m 4 30 + 3 2 Limanowskiego 135 m 19 21 + 3 5.1.4. Część 4 – Wykonanie remontu lokali: Lp. Adres Termin wykonania (dni) 1 Zachodnia 69 m 7b 21 + 3 2 Gdańska 62 m 11a 30 + 3 3 Gdańska 62 m 6 45 + 3 4 Gdańska 85 m 20 21 + 3 5.1.5. Część 5 – Wykonanie remontu lokali: Lp. Adres Termin wykonania (dni) 1 Kilińskiego 223 m 19 30 + 3 2 Zarzewska 62 m 10 30 + 3 5.1.6. Część 6 – Wykonanie remontu lokali: Lp. Adres Termin wykonania (dni) 1 Krucza 33 m 26 45+3 2 Praska 1 m 33 45+3 3 Sosnowa 28 m 27 30+3 5.1.7. Część 7 – Wykonanie remontu lokali: Lp. Adres Termin wykonania (dni) 1 Rzgowska 65 m 8 30 + 3 2 Ciołkowskiego 5 m 132 30 + 3 3 Jarosławska 19/21 m 38 30 + 3 5.1.8. Część 8 – Wykonanie remontu lokali: Lp. Adres Termin wykonania (dni) 1 Paderewskiego 39 m 45 30 + 3 2 Paderewskiego 83 m 8 30 + 3 3 Gersona 5a m 28 30 + 3 5.1.9. Część 9 – Wykonanie remontu lokali: Lp. Adres Termin wykonania (dni) 1 Pogonowskiego 19 m 10 21 + 3 2 Pogonowskiego 19 m 30 30 + 3 5.1.10. Część 10 – Wykonanie remontu lokali: Lp. Adres Termin wykonania (dni) 1 Pogonowskiego 41 m 29 5 + 3 2 Pogonowskiego 42 m 1 30 + 3 3 Pogonowskiego 62 m 12 30 + 3 5.1.11. Część 11 – Wykonanie remontu lokali: Lp. Adres Termin wykonania (dni) 1 Gdańska 148 m 5/5a 45 + 3 2 Proletariacka 3 m 6/7 30 + 3 3 Żwirki 28 m 15 30 + 3 5.1.12. Część 12 – Wykonanie remontu lokali: Lp. Adres Termin wykonania (dni) 1 Jaracza 87 m 4 30 + 3 2 Narutowicza 97a m 51 14 + 3 3 Wierzbowa 16b m 21 30 + 3 4 Traugutta 8 m 3 30 + 3 5.1.13. Część 13 – Wykonanie remontu lokali: Lp. Adres Termin wykonania (dni) 1 Częstochowska 4 m 3 21 + 3 2 Częstochowska 4 m 7 21 + 3 3 Nawrot 29 m 15 30 + 3 4 Nawrot 81 m 16 21 + 3 5.1.14. Część 14 – Wykonanie remontu lokali: Lp. Adres Termin wykonania (dni) 1 Piłsudskiego 127 m 3a 30 + 3 2 Targowa 14 m 20 45 + 3 3 Targowa 51 m 3a 30 + 3 4 Służbowa 19 m 29 30 + 3 5.1.15. Część 15 – Wykonanie remontu lokali: Lp. Adres Termin wykonania (dni) 1 Tokarzewskiego 29 m 9 45 + 3 2 Tokarzewskiego 55 m 11 45 + 3 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z (odpowiednio dla każdej z części): - przedmiarami robót / kosztorysami nakładczymi stanowiącymi załączniki do SIWZ, - Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno–budowlanej lub architektonicznej oraz przynależnych do właściwej izby samorządu zawodowego i przy udziale inspektora nadzoru inwestorskiego wyznaczonego przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie szczególnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach