Przetargi.pl
Wykonanie remontu kotłowni Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu Pakiet nr 1 - Wymiana instalacji kotłowni i wymiennikowni Pakiet nr 2 - Wymiana i renowacja okien kotłowni

Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Kościelna 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2660885 , fax. 032 2661124
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego
    ul. Kościelna 13 13
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2660885, fax. 032 2661124
    REGON: 00028854400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo- Rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu kotłowni Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu Pakiet nr 1 - Wymiana instalacji kotłowni i wymiennikowni Pakiet nr 2 - Wymiana i renowacja okien kotłowni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet nr 1 - Wymiana instalacji kotłowni i wymiennikowni I. ZAKRES ROBÓT Szczegółowy zakres robót pakietu nr 1 został przedstawiony w części opisowej i rysunkowej projektu remontu kotłowni i wymiennikowni, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji. Do zakresu Wykonawcy wchodzą także wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zabezpieczeniowe oraz związane z wymogami BHP, jak również wynikające z konieczności ewentualnej naprawy istniejących elementów budowlanych bądź instalacji, które zostały uszkodzone w trakcie lub wskutek prowadzonych prac. II. INFORMACJA O MIEJSCU WYKONANIA ROBÓT Roboty będą wykonywane w obiekcie kotłowni zlokalizowanym na terenie Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu przy ul. Kościelnej 13. III. SZCZEGÓLNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PROWADZENIA PRAC Prace będą wykonywane w funkcjonującym obiekcie służby zdrowia. Prace należy zaplanować i prowadzić w taki sposób, aby nie wystąpiło unieruchomienie kotłowni gazowej w okresie grzewczym. Zamawiający wymaga dołączenia szczegółowego kosztorysu ofertowego, wykonanego na podstawie przedmiaru robót dołączonego przez Zamawiającego do niniejszej specyfikacji. Pakiet nr 2 - Wymiana i renowacja okien kotłowni I. ZAKRES ROBÓT Szczegółowy zakres robót pakietu nr 2 został przedstawiony w części opisowej i rysunkowej projektu remontu części budowlanej kotłowni, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji. UWAGA - ZMIANA W STOSUNKU DO PROJEKTU: nowe drzwi zewnętrzne kotłowni powinny mieć od wewnątrz pomieszczenia zamknięcie bezklamkowe, otwierające się z kotłowni pod naciskiem (tzw. antypanik) Do zakresu Wykonawcy wchodzą także wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zabezpieczeniowe oraz związane z wymogami BHP, jak również wynikające z konieczności ewentualnej naprawy istniejących elementów budowlanych bądź instalacji, które zostały uszkodzone w trakcie lub wskutek prowadzonych prac. II. INFORMACJA O MIEJSCU WYKONANIA ROBÓT Roboty będą wykonywane w poziomie parteru i piętra kotłowni zlokalizowanej na terenie Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu przy ul. Kościelnej 13. III. SZCZEGÓLNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PROWADZENIA PRAC Prace będą wykonywane w funkcjonującym obiekcie służby zdrowia. Prace należy zaplanować i prowadzić w taki sposób, aby nie wystąpiło wychłodzenie pomieszczenia kotłowni. Zamawiający wymaga dołączenia szczegółowego kosztorysu ofertowego, wykonanego na podstawie przedmiaru robót dołączonego przez Zamawiającego do niniejszej specyfikacji. UWAGA: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zawiera następujące załączniki do pobrania: Załącznik 1- pakiet 1 - opis techniczny Załącznik 2-pakiet 1- opis instalacyjny Załącznik 3-pakiet 1 - rysunek budowlany Załącznik 4- pakiet 1- rysunek instalacyjny Załącznik 5- pakiet 1- schematy Załącznik 6-pakiet 1-przedmiar robót Załącznik 7-pakiet 2- opis techniczny Załącznik 8-pakiet 2- rysunek elewacja Załącznik 9-pakiet 2-rysunek zestawienie Załącznik 10-pakiet 2- przedmiar robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453310006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: a) dla pakietu nr 1 - 6.500 zł (słownie: sześćtysięcysześćsetzłotych00/100) b) dla pakietu nr 2 - 750 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej sprawną realizację zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlano - instalacyjnych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlano - instalacyjnym stanowiącym przedmiot zamówienia za łączną kwotę nie mniejszą niż 100.000 złotych oraz załączenie dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie b. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załączniki nr 7. Wymagane jest aktualne zaświadczenie stwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego dla każdej osoby pełniącej samodzielną funkcję techniczną w budownictwie i wniesienie opłaty od odpowiedzialności cywilnej. c. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane ustawą Prawo Budowlane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży budowlanej (dla pakietu nr 1 i nr 2) oraz instalacji sanitarnych (dla pakietu nr 1). d. Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. e. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. f. Oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. g. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. Dokument uważa się za aktualny w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia przez organ wydający nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. h. Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Zaświadczenia uważa się za aktualne, jeśli zostały wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. i. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na łączną kwotę co najmniej 200 000,00 zł,- dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. j. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500 000,00 zł oraz oświadczenie, że polisa będzie odnawiana (przedłużana) przez okres wykonywania zadania. k. Oświadczenie, że Oferent zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń - załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji. l. Dowód wpłaty wadium. Dokumenty o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach