Instytut Metalurgii Żelaza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Karola Miarki 12
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032/2345216
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Metalurgii Żelaza im. Stanisława Staszica
ul. Karola Miarki 12 12
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032/2345216 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu korytarza II piętra budynku Administracyjnego w Instytucie Metalurgii Żelaza - położenie płytek podłogowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Planowana inwestycja jest bieżącą konserwacją istniejącej posadzki korytarza drugiego piętra budynku Administracyjnego, polegającą na wymianie wykładziny dywanowej na kafle gresowe wraz z czyszczeniem i wyrównaniem podłoża. Powierzchnia posadzki: 174,00 m2, Powierzchnia schodów wraz ze spocznikiem: 13,00 m2. Posadzka korytarza w chwili obecnej pokryta jest wykładziną dywanową, przyklejoną na całej powierzchni do wylewki samopoziomującej. Posadzka korytarza jest do wymiany na kafle gresowe 43x43 cm, ułożone zgodnie ze wzorem pokazanym w projekcie budowlanym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454310007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1. nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1, 2. spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczenia - punkt VII specyfikacji Wymagane oświadczenia i dokumenty, 3. udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 3 lata od daty końcowego odbioru robót. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w przetargu Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VII specyfikacji Istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w przetargu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy PZP, wymagane jest złożenie przez Wykonawcę następujących dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. wykazu osób przewidzianych do realizacji robót, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, 5. informacji o ewentualnych podwykonawcach przewidzianych do wykonania zamówienia z określeniem rodzaju, zakresu i wartości powierzonych robót, 6. wykazu co najmniej trzech robót budowlanych, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem: ich wartości, zakresu robót, dat ich wykonania oraz informacji o Zamawiającym, 7. wykazu materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji prac
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja trzech pomieszczeń kuchennych wraz z zapleczem magazynowym oraz dwóch pomieszczeń sanitarnych w budynku Żłobka Miejskiego w Piekarach Śląskich
Dodano: 2016-07-14 - Dostosowanie pomieszczeń piwnicznych Urzędu Miasta Chorzów na potrzeby archiwum wraz z renowacją posadzek w korytarzach piwnicznych
Dodano: 2016-04-28 - Wymiana okładziny niecki basenowej wraz z montażem nowych słupków startowych w Zespole Szkół Ogolnokształcących nr 2 w Sosnowcu
Dodano: 2015-06-15 - REMONT SCHODÓW ORAZ WYMIANA DRZWI WEWNĘTRZNYCH W DOMACH STUDENTA NR 1, 2 i 7 PRZY ULICY STUDENCKIEJ 15, 16 i 17 W KATOWICACH
Dodano: 2013-07-08 - DOKOŃCZENIE REMONTU KAPITALNEGO IV PIĘTRA DOMU STUDENTA NR 4 NA OSIEDLU AKADEMICKIM W SOSNOWCU PRZY UL. LWOWSKIEJ 2
Dodano: 2013-06-07 - Remont pomieszczeń oraz naprawa ubytków elewacji w Domu Studenta nr 4 przy ul. Lwowskiej 2 w Sosnowcu
Dodano: 2012-10-19 - REMONT KUCHNI W DOMU STUDENTA NR 1 ORAZ DOMU STUDENTA NR 2, REMONT POMIESZCZEŃ W DOMU STUDENTA NR 7 W KATOWICACH
Dodano: 2012-03-07 - Remont korytarza parteru wraz z pomieszczeniami w Domu Studenta nr 3 - Sosnowiec ul. Sucha 7 B
Dodano: 2012-01-31 - Remont pomieszczeń w budynku Domu Studenta nr 5 - Sosnowiec ul. Sucha 7 B
Dodano: 2012-01-27 - REMONT DZIESIĘCIU POKOI ORAZ SALI TELEWIZYJNEJ W DOMU STUDENTA NR 2 W KATOWICACH PRZY UL. STUDENCKIEJ 17
Dodano: 2011-08-08