Przetargi.pl
Wykonanie remontu korytarza II piętra budynku Administracyjnego w Instytucie Metalurgii Żelaza - położenie płytek podłogowych

Instytut Metalurgii Żelaza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Karola Miarki 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032/2345216
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Metalurgii Żelaza im. Stanisława Staszica
    ul. Karola Miarki 12 12
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032/2345216
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu korytarza II piętra budynku Administracyjnego w Instytucie Metalurgii Żelaza - położenie płytek podłogowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Planowana inwestycja jest bieżącą konserwacją istniejącej posadzki korytarza drugiego piętra budynku Administracyjnego, polegającą na wymianie wykładziny dywanowej na kafle gresowe wraz z czyszczeniem i wyrównaniem podłoża. Powierzchnia posadzki: 174,00 m2, Powierzchnia schodów wraz ze spocznikiem: 13,00 m2. Posadzka korytarza w chwili obecnej pokryta jest wykładziną dywanową, przyklejoną na całej powierzchni do wylewki samopoziomującej. Posadzka korytarza jest do wymiany na kafle gresowe 43x43 cm, ułożone zgodnie ze wzorem pokazanym w projekcie budowlanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454310007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1. nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1, 2. spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczenia - punkt VII specyfikacji Wymagane oświadczenia i dokumenty, 3. udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 3 lata od daty końcowego odbioru robót. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w przetargu Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VII specyfikacji Istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w przetargu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy PZP, wymagane jest złożenie przez Wykonawcę następujących dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. wykazu osób przewidzianych do realizacji robót, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, 5. informacji o ewentualnych podwykonawcach przewidzianych do wykonania zamówienia z określeniem rodzaju, zakresu i wartości powierzonych robót, 6. wykazu co najmniej trzech robót budowlanych, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem: ich wartości, zakresu robót, dat ich wykonania oraz informacji o Zamawiającym, 7. wykazu materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji prac
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach