Przetargi.pl
Wykonanie remontu jednostki pływającej „Piorun” w celu odnowienia klasy i uzyskania Świadectw Klasy Polskiego Rejestru Statków oraz Karty Bezpieczeństwa

Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 80-955 Gdańsk, ul. Zamknięta
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 587 379 565 , fax. 587 379 332
  • Data zamieszczenia: 2020-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A.
    ul. Zamknięta 18
    80-955 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 587 379 565, fax. 587 379 332
    REGON: 19147840800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.portgdansk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu jednostki pływającej „Piorun” w celu odnowienia klasy i uzyskania Świadectw Klasy Polskiego Rejestru Statków oraz Karty Bezpieczeństwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu jednostki PIORUN dla odnowienia klasy i uzyskania Świadectw Klasy PRS oraz Karty Bezpieczeństwa. Zakres prac: 1) Przyjęcie jednostki do remontu oraz zabezpieczenie pod względem BHP i ppoż., 2) Prace dokowo-pokładowe. PIORUN wykonany jest z laminatu. 3) Przegląd, konserwacja i ew. naprawa instalacji p-poż. 4) Przegląd, konserwacja i ew. naprawa pompy pożarowej „Godiva PowerFlow GP17/10” 5) Przegląd, konserwacja i ew. naprawa silników głównych „Volvo Penta” D6-330 6) Przegląd, konserwacja i ew. naprawa pędników Volvo Penta 7) Przegląd, konserwacja i ew. naprawa układu zasilania paliwa 8) Przegląd i potencjalne naprawy instalacji elektrycznej, 9) Przegląd, konserwacja i ew. naprawa łoża łodzi 10) Zdanie zamawiającemu jednostki wraz z niezbędnymi certyfikatami. (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane warunki jego wykonania zamieszczone są w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w Projekcie umowy zamieszczonym w Załączniku nr 4 do SIWZ.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50241100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium. Wysokość wadium wynosi: 9 000,00 PLN. 2. Szczegółowe informacje nt. wadium zawarte są w pkt 8 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej (§ 21 ust. 2 Regulaminu). 2. Ofertę należy przygotować według wzoru Formularza oferty – zamieszczonego w Załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Do formularza oferty załączyć należy: a) Formularz cenowy sporządzony wg wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 2A do SIWZ. b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu wymagane na podstawie punktu 2.2.4 i 6.1 SIWZ (wg wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 3 do SIWZ). c) W przypadku Wykonawcy polegającego na zdolnościach „innych podmiotów” – zobowiązanie oraz oświadczenie, o których mowa w pkt 5.6 SIWZ. d) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta została podpisana przez pełnomocnika Wykonawcy a nie osobę / osoby, których uprawnienia do jej podpisania wynika z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. e) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu, o którym mowa w pkt 10.13 SIWZ. f) Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach