Przetargi.pl
Wykonanie remontu instalacji wentylacji mechanicznej pomieszczeń kuchni z zapleczem w budynku Szkoły Podstaowwej w Gródku

Szkoła Podstawowa im. Partyzantów Braci M. i A. Chrzanowskich ogłasza przetarg

  • Adres: 16-040 Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 18
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 7180701 , fax. 0-85 7180701
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Partyzantów Braci M. i A. Chrzanowskich
    ul. A. i G. Chodkiewiczów 18 18
    16-040 Gródek, woj. podlaskie
    tel. 0-85 7180701, fax. 0-85 7180701
    REGON: 00055806700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spgrodek.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu instalacji wentylacji mechanicznej pomieszczeń kuchni z zapleczem w budynku Szkoły Podstaowwej w Gródku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie remontu instalacji wentylacji mechanicznej pomieszczeń kuchni z zapleczem w budynku Szkoły Podstawowej w Gródku zgodnie z: a) projektem wykonawczym remontu wentylacji mechanicznej pomieszczeń kuchni z zapleczem stanowiącym Załącznik Nr 1 d
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia powyższych warunków (spełnia/nie spełnia) będzie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów lub oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na Załączniku Nr 4 do specyfikacji; w wypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, złoży wraz z Załącznikiem Nr 4, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2) aktualny, tj. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 3) uprawnienia dla osoby pełniącej funkcję kierownika robót, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych obejmujących sieci, instalacje i urządzenia wentylacyjne, wraz z zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby inżynierów budownictwa oraz posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej, aktualnym na dzień otwarcia ofert, 5) oświadczenie wykonawcy, na Załączniku Nr 5 do SIWZ, o wyznaczeniu do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia, osób posiadających wymagane przepisami prawa kwalifikacje.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spgrodek.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach