Przetargi.pl
Wykonanie instalacji klimatyzacji w przebudowywanych pod punkt przygotowania cytostatyków pomieszczeniach Apteki

Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-276 Białystok, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 24A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7468000 , fax. 085 746 88 80
  • Data zamieszczenia: 2009-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku
    ul. Marii Skłodowskiej - Curie 24A 24A
    15-276 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7468000, fax. 085 746 88 80
    REGON: 00028861000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji klimatyzacji w przebudowywanych pod punkt przygotowania cytostatyków pomieszczeniach Apteki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie instalacji klimatyzacji w przebudowywanych pod punkt przygotowania cytostatyków pomieszczeniach Apteki, w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym w Białymstoku w zakresie przebudowy: - instalacji wod-kan. - instalacji wody destylowanej - instalacji gazu - instalacji centrl. ogrzewania - instalacji wentylacji mechanicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3 600,00 PLN; 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; oryginalnych poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub oryginalnych, bezwarunkowych i nieodwołalnych gwarancjach bankowych; oryginalnych, bezwarunkowych i nieodwołalnych gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy KREDYT BANK S.A. I O/Białystok 71150010831210800853530000 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 23.09.2009 r. do godz. 10:00. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone nie w formie pieniężnej mają być udzielone do końca terminu związania ofertą. 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniężna należy dołączyć do oferty. Wniesienie wadium w formie pieniężnej jest skuteczne z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. 8. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami (art. 46 ust. 4a), jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej Prawem zamówień publicznych i przedmiotową SIWZ treści i formie zostanie wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą dysponować - w wyniku udostępnienia przez inne podmioty - potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. przedstawią: a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował* wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; b) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w Rozdz. IV pkt 1.2. a), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował*. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości minimum 100 000,00 PLN. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. *W przypadku, gdy wykonawca będzie dysponował - w wyniku udostępnienia przez inne osoby - potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to winien przedstawić odpowiednie pisemne zobowiązanie tych podmiotów - Rozdz. IV punkt 1.2. b)/ Rozdz. V pkt 1 d) przedmiotowej siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty muszą być załączone następujące oświadczenia i dokumenty (oryginały lub poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie) - w celu po-twierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował* wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu Wykonawca winien dołączyć uprawnienia budowlane w wymaganych specjalnościach oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. d) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w Rozdz. IV pkt 1.2. a)/ Rozdz. V pkt 1 c), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował *. e) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000,00 PLN. * W przypadku, gdy wykonawca będzie dysponował - w wyniku udostępnienia przez inne osoby - potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to winien przedstawić od-powiednie pisemne zobowiązanie tych podmiotów - Rozdz. IV punkt 1.2. b)/ Rozdz. V pkt 1 d) przedmiotowej siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach