Przetargi.pl
Wykonanie remontu instalacji elektrycznych i niskoprądowych w budynku Domu Studenta BULIONIK Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Łódzkiej 149

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Nowy Świat 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 767 95 00, 767 95 32 , fax. 62 767 95 29
  • Data zamieszczenia: 2013-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
    ul. Nowy Świat 4 4
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 767 95 00, 767 95 32, fax. 62 767 95 29
    REGON: 25093876400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu instalacji elektrycznych i niskoprądowych w budynku Domu Studenta BULIONIK Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Łódzkiej 149
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu instalacji elektrycznych i niskoprądowych w budynku Domu Studenta BULIONIK Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Łódzkiej 149. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie, w szczególności: Remont instalacji elektrycznych : prace demontażowe, montaż rozdzielnic piętrowych, wymiana wtz/wewnętrznych linii zasilających, prace pomiarowe pomontażowe , wymiana instalacji w pomieszczeniach technicznych. Remont instalacji niskoprądowych : demontaż istniejącej instalacji, wymiana korytek metalowych, wymiana instalacji TV naziemnej, wymiana instalacji do zasilania gniazd komputerowych, wymiana instalacji teleinformatycznej, prace dodatkowe, pomiary, wymiana instalacji TV przemysłowej i dozoru. 3. Szczegółowy zakres prac i opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach do SIWZ, obejmujących : 3.1 elementy projektu budowlanego - schemat rozdzielnicy TP4-1, 3.2 przedmiary robót ( wymiana instalacji i tablic rozdzielczych oraz remont instalacji niskoprądowej ) 3.3 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót . 4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania : wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, dokumentacji powykonawczej oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do obrotu i używania w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2010 r. nr 243, poz.1623 z późn. zm.), ustawy o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz.881 ze zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. 6. W przypadku użycia w załącznikach ( pkt.3.3.) do niniejszej SIWZ nazw materiałów, producentów, czy znaków towarowych podano jako przykładowe, określające standard techniczny i jakościowy oraz mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia . Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić), że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach ( t.j. Dz. U. z 2010 r., nr 185, poz.1243 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. Nr 236, poz.2007 z późn. zm.) wraz z powszechnie obowiązującymi przepisami miejscowymi. Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. 8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy na wykonane roboty od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 9. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje (dokonał wizji lokalnej na terenie gdzie mają być prowadzone roboty), konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.kalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach