Przetargi.pl
Wykonanie remontu III piętra pomieszczeń Sądu Rejonowego w Łęczycy przy ul. Konopnickiej 16

Sąd Okręgowy w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-921 Łódź, Plac Dąbrowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6778900, 6778938, , fax. 426 778 931
  • Data zamieszczenia: 2020-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Łodzi
    Plac Dąbrowskiego 5
    90-921 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6778900, 6778938, , fax. 426 778 931
    REGON: 32316300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu III piętra pomieszczeń Sądu Rejonowego w Łęczycy przy ul. Konopnickiej 16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty remontowe pomieszczeń III piętra w części „B” budynku Sądu Rejonowego w Łęczycy ul. Konopnickiej 16.Zamówienie obejmuje wykonanie prac wg załączonego projektu technicznego: • robót budowlanych obejmujących:-demontaż elementów wykończeniowych (skucie płytek, demontaż stolarki drzwiowej i części ścianek działowych, demontaż wykładziny podłogowej); -wykonanie ścianek gips.-kart; -montaż drzwi wewnętrznych;-montaż wykładziny podłogowej i płytek ceramicznych;-roboty gipsowe i malarskie;•instalacji sanitarnych obejmujących: -demontaż urządzeń sanitarnych;-montaż nowych urządzeń sanitarnych;-montaż instalacji klimatyzacyjnej; • instalacji elektrycznych obejmujących:-demontaż istniejącego osprzętu; -montaż okablowania i nowego osprzętu,w zakresie n/w instalacji:-oświetlenia i gniazd wtykowych;-teletechnicznej;-sygnalizacji pożaru;-teleinformatycznej;-kontroli dostępu; -sygnalizacji włamania i napadu.Klauzula społeczna. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy Pzp żąda od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (stosunek pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy) wszystkich osób, wykonujących prace budowlane w wymiarze czasu pracy w jakim wykonuje on prace przy realizacji roboty budowlanej. Wykonawca po podpisaniu umowy, nie później niż w dniu rozpoczęcia wykonywania roboty budowlanej przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, które będą świadczyć pracę. Powyższy warunek dotyczy osób wykonujących bezpośrednio roboty budowlane, zarówno tych zatrudnionych bezpośrednio przez Wykonawcę, jak też ewentualnego podwykonawcę. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia zawiera wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia w Systemie informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Oferta musi być podpisana przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania firmy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy, określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej firmy. W przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika do oferty załączyć należy pełnomocnictwo z wyszczególnieniem jego zakresu, w oryginale lub w odpisie poświadczonym notarialnie. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wzorem Formularza ofertowego stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią w elektronicznym, ustandaryzowanym formularzu oferty wypełnianym przez Wykonawcę w Systemie podczas składania oferty, a treścią Formularza ofertowego sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ i załączonego do oferty, za obowiązującą przyjmuje się treść Formularza ofertowego sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ podpisanego prawidłowo, zgodnie z reprezentacją. Stosowne pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) Wykonawca zobowiązany jest złożyć z ofertą pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty.Wykonawca zobowiązany jest złożyć z ofertą pełnomocnictwo w przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie. Oświadczenia wstępne (Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ); Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne dokumenty (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach