Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTU GMINNEJ INFRASTRUKTURY PO SZKODACH POWODZIOWYCH

Burmistrz Lewina Brzeskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 49-340 Lewin Brzeski, ul. Rynek 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4246600, 4246637 , fax. 077 4246638
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Lewina Brzeskiego
    ul. Rynek 1 1
    49-340 Lewin Brzeski, woj. opolskie
    tel. 077 4246600, 4246637, fax. 077 4246638
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lewin-brzeski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTU GMINNEJ INFRASTRUKTURY PO SZKODACH POWODZIOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie remontu części drogi gminnej nr 102441 O - ul. Nysańskiej w Lewinie Brzeskim. 2. Wykonanie remontu części drogi gminnej nr 102440 O - ul. Zamkowej w Skorogoszczy. 3. Wykonanie remontu części drogi gminnej nr 102412 O - ul. Słowackiego w Skorogoszczy. 4. Likwidacja osuwiska na plaży miejskiej w Lewinie Brzeskim wraz z częściowym remontem gminnych dróg dojazdowych. Zakres rzeczowy robót: 1. Ul. Nysańska w Lewinie Brzeskim: - oczyszczenie i plantowanie poboczy, - ścinanie i karczowanie krzaków, - odmulanie rowów przydrożnych, - odmulanie przepustów drogowych, - remont ścianek czołowych przepustów, - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej, - rozbiórka nawierzchni z płyt drogowych typu trylinka, - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, - regulacja wysokościowa urządzeń uzbrojenia technicznego, - oczyszczenie studzienek rewizyjnych. 2. Ul. Zamkowa w Skorogoszczy: - remont cząstkowy nawierzchni z kostki granitowej. 3. Ul. Słowackiego w Skorogoszczy: - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową. 4. Likwidacja osuwiska na plaży miejskiej wraz z remontem dróg dojazdowych: - uzupełnienie osuwiska piaskiem, - remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej, - rozbiórka nawierzchni z płyt drogowych betonowych, - wykonanie nawierzchni z płyt drogowych betonowych na podsypce piaskowej. Szczegółowy zakres określono w przedmiarze robót - stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do ich wykonania, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy - zał. 1, - kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót - zał. 6, Kosztorys powinien być sporządzony zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego. (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004r. Nr 130 poz. 1389) - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt 1-4 oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wg wzoru stanowiącego zał. 2 do SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz wykonanych robót drogowych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. w latach 2004-2009, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - zał. 4. - wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zał. 3 - do oferty należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. kserokopia uprawnień do kierowania robotami instalacyjno - inżynieryjnymi w zakresie instalacji elektrycznych oraz zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność Wykonawcy do tej Izby zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane, aktualne na dzień składania ofert - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - zaakceptowany wzór umowy - zał. 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lewin-brzeski.pl (dział: ogłoszenia, przetargi, budownictwo i inwestycje)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach